Başlamak için bir çok şeyi bitirmek gerekir.kafandaki bütün düşünceleri bir kenara bırakıp bu benim,ben böyleyim,böyle yaratıldım diyebilmeli her insan.
Yaratmışsa eğer yarattığına sahip,bir bildiği vardır elbet böyle yaratılmanın.yoksa kuyulardan çıkmazdı her ipe sahip.
sorgulamak bir insana verilmiş en büyük yetenektir,kullanmasını bilmek gerekir tabi.
cennet ağacının altında bunları söylerken ela geldi aklına.sürekli aynı kelimeyi tekrar edip durdu esir.:beni böyle Yaratmışsa bir bildiği vardır elbet.Bu kelime belki de onun dönüm noktasıydı.
birden aklına bir fikir geldi,korktuğu için biraz düşündü,ama yapmalıydı.artık bir şeylerin farkında olmalıydı.
Cennet ağacının altında üstünü çıkarmaya başladı.çıkarır çıkarmaz bir şeyin olmadığını gördü.biraz korkusu dindi tabi.kırmızı olan battaniyesi geldi aklına.
Bir şeyler söyledi, çizgilerin kan gibi olması için ama nafile.gittikçe daha daha sinirleniyordu.
Bir anda gözleri kırmızı olmaya başladı.her tarafı böyle net bir şekilde gördü. Korkmaya başladı.göğüsene baktı ,çizgileri net bir şekilde bir şeyi andırıyordu.
Kafasını kaldırıp cennet ağacına baktı,baktığında gözünü hemen başka yere çevirdi.cennet ağacı kıpkırmızı olmuştu.üstünü giyinip hemen eve koştu,eve girer girmez yatağına uzanıp battaniyeyle her yerini sardı.
cok korkmuştu.derinden nefes almaya başladı,bu sefer odanın her yeri kırmızı oldu.kafasını bir saat boyunca kaldırmadı..
Bir saat içinde bir rüya gördü,kabusla uyandı,rüyadaki kişi okul öğrencisi elayďı.beni kurtar Esir diye bağırıyordu.biŕ mesaj falandı diye düşündü.sakinleşmeye başladı.
Yerinden kalkıp doğrudan aynanın karşısına geçti,üstünü çıkardı biraz daha sakindi. İlk defa çizgileri farklı gözle baktı. Elleriyle dokundu.
Bir şeyler hissetmeye başladı.sanki çizgiler ela ela diye sesleniyordu.sonra iyice çizgilere baktı,çizgiyi bir şeylere benzetti.
Bir kılıç,ilk defa net bir şekilde bir şeyleri anımsattı onda.cizgi ve kılıç.
düşünmeye başladı.tam bir kılıç simgesi bunu farketmemişti.
cizgilerini ilk defa biraz sevmeye başladı.artık harekete geçmeliydi.bu ona ALLAH tarafından verilmiş bir güçtü.gözlerini kapattı tekrar,bağırışma sesleri uğultular gibi sesler yankılandı kulağında.
ormanlık bir alanı gördü.ve bir evin etrafında onlarca adam.biraz düşünmeye başladı.bu gece artık bir şey yapmalıydı.farkındaydi çünkü bazı şeylerin.belki ela daha kimler böyle. Odasının kapası kilitleyip annesi babası farketmeden pencereden atlayıp yola koyuldu.
Varacağı yer çok uzaktı.koşmaya başladı.gittikçe daha hızlı koşmaya başladı.gözlerini kapatıp açtığında oraya çoktan varmıştı.kendisi ne olduğunu bilmeden Evin etrafında gördü kendini.
iyice etrafa baktı.etrafta koca adamlar her kapıda bir ya da iki vardı.iceri nasıl girecem,en azından gidip bir baksaydım belkide yanlış yere geçmişimdir diye içinden söylenip durdu.
Ama bu gece bir şeyler yapmalıydı.kendi de artık farkındaydı.pür dikkat adamları izledi.sol kapıdaki adam telefonla konuşmaya başladı.Esir bunu fırsata çevirmek için hazırkıta bekledi.
adam telefonla konuşup biraz daha sağ tarafa geçti. Esir yavaşça telin arkasında adamın bulunduğu sol tarafa yaklaştı,adam sol kapıya baktığı için esir olduğu yerde kımıldamadı.
adam kafasını başka yere çevirdiği anda esir' sol kapının önünden içeri girdi.gözlerini kapatıp seslerin hangi taraftan geldiğini bulmaya çalıştı.
yakın olduğu için sesler kulağında zonklama gibi yankılandı.bodrum katında olduklarını seslerinden anladı.sol taraftaki merdivenlerden aşağıya indi.tam önünde Demir bir kapı ama açılması çok zor olan bir kapıydı.ela gibi onlarca kişi vardı içerde.haklıydı daha niceleri vardı böyle.
Bunlar çocuk kaçıran tacirlerdi.kapıya çok yüklendiği için sesler hışırtı şeklinde çıktı.
Alarm çalmaya başladı.
esir hemen saklanacak yer aramaya başladı,kilitli olan kapılardan başka bir şey yoktu. Hemen sol taraftaki merdivenlerin altına saklandı.
adamlar;buraları iyice arayın,her tarafa bakın.
Esir iki elini ağzına koyup robot bir şekilde beklemeye başladı.iki adam esir'in olduğu merdivenlerin başında hem sigara içiyor hemde etraflarına bakıyor.bir adamın sigarası esir'in bulunduğu merdiven altına düştü,aşağıya indi eğilip sigarasını almaya çalışırken adam bir şey farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çizgi.
Science-FictionYeni doğan bir bebeğin tıpta bile yeri olmayan bir çizgiyle doğması..