Hahahahhhh.....
Kas ma tõesti arvan, et minu mõtlemine teeb asju paremaks w? HAH!! AASTA PARIM NALI LIHTSALT, NO EI VÕI NOH!
Nohm, milles asi ss? Asi on selles, et kõik läheb tagasi sinna, kust see alguse sai. MA AUSALT LOOTSIN, ET MA SAIN SELLEST ÜLE AGA EI, SEE KÕIK KORDUB TAAS, JUMAL TÄNATUD, ET SEE KÕIK SAAB VÄIKESE PAUSI, KUNA SUVEVAHEAEG TULEB.Ei saa aru milles asi? Pole hullu, nüüd siis seletan.
Nii, lühidalt. Kui ma olin tatikas, siis mulle hakkas üks inimene meeldima. Miks? Ei tea, ära parem küsi, ma siiamaani pole aru saanud. Igatahes, ma sain temast üle ss kui ma olin talle kirjutanud, et ah jou, sa meeldid mulle ja siis ajasin asju veel hullemaks. Jhm. Piinlikus aitab ikka kõike vahepeal.
Ausalt, nagu ükskõik mida ma ka ei tee, ma tunnen ikka nagu idioot temaga samas ruumis olles ja teen asju veel hullemaks, fr... mul lihtsalt nii häbi, ma olen juba nagu mingi veidrik...
No igatahes, ta hakkas mulle taas meeldima. Ja kui aus olla, siis mulle ei meeldi see, et ta meeldib mulle. See muudab mind lhtsalt teiseks inimeseks, keda ma isegi ei tunne. Nagu, cmon, isegi mu sõbranna nõustub minuga, et naq ma võiksin nagu maha rahuneda...argh
No igatahes, ma mõtlesin, et äkki kui ma suudan oma mõtted temast kuidagi ära ajada, siis äkki ma unustan kogu selle asja ja kõik on jälle ok. Hahhahahahahahahhahahahhhh.... hahahahah, fuck no. Asi läheb hullemaks ja seda sitta mida ma korraldasin, seda ma ei unusta iialgi. See jääb piinama mind mu õudusunenägudes elu lõpuni. (No fr, ma loodan, et mitte nii kaua.)
Nohm, mulle hakkas miski muu veel meeldima. Ah, on üks armas multikategelane. Jah, sa lugesid õigesti. Multikategelane. Aga nüüd point on selles, et see multikategelane meeldis mulle umbes samal ajal, kui mulle mu crush meeldis... ja ta meenutab mulle pisut teda...AGA MA EI SAA ARU KUIDAS JA MIKS JA MIDAKURADIT NAGU...
Kas see kõik peab korduma taas...
Tbh, ma ei oleks seda siia kirjutanud, kui ma viitsiks oma päeviku avada, aga nah, küll hiljem kunagi jõuab.
Ma pidin selle kõik välja rääkima.
Sest...mul pole reaalselt kellelegi rääkida sellest..
Samas, mul on sõpru (rohkem nagu netisõpru...) aga neile on lihtsalt nii imelik rääkida. Nagu...ma tunnen neid kõiki nii vähe aega.(No, on ikka küll vähe aega, kui hakkata võrdlema. Seda ühte inimest ma tean juba ikka mitu aastat...) Ja nagu, nende hulgas on küll inimesi, kellele võiks rääkida, kuna damn, nad lahedad. Xdddd. Aga naq, cmon, ma ei oska meme keeles oma probleemi rääkida. (Meme keeles oleks arusaadavam, vähem tüütum jne...[midavittu ma teen oma eluga fr...])
Ja ss irl sõbrad. No neile on lihtsalt mõtetu rääkida.(no offense, kõikest muust saame ikka rääkida,lihtsalt mitte sellistest asjadest.) Sest naq...idk... Keeruline värk.
Seega jääb aind wattpad, kuna ma olen arvestanud sellega, et seda keegi ei vahi (v.a ss kui inimesed mu õudukaid loevad,millele mul fr pole enam ideid...) ja kui keegi peaks vahtima, ss mul on loodetavasti juba täitsa poogen, kuna olen oma probleemile lahenduse leidnud.
Jah, ma olen teadlik, et kui on probleem, ss ei tohi esimese asjana seda internetti karjuma minna. MA TEAN, ELU ON JUBA SEDA ÕPETANUD JA SUURE SITA KOKKU KEERANUD, AGA MUL ON POHHUJ PRAEGU JA NAGU ON TEADA MA EI ÕPI KUNAGI JU OMA VIGADEST.
Aga dvj lapsed, hääd ööd ss,ma pean ju veel kooli piinlema minema... tra 12.juuni,tule juba...
YOU ARE READING
Suvakad mõtted
RandomSiia kirjutan siis suvakaid mõteid mis mind segavad, hahahahh....