Hayata bir çok şey için değişebiliriz.
Saçımız kötüdür değişiriz. tarzımız kötüdür değişiriz.
Ruhumuz iyidir değişiriz.. ama bi adam için asla değişmeyiz.
Ölü biri bir adama nasıl aşık olur ki..
Hayatın bana verdiği kap kara bir geleceğe kirli beyaz bir adam alıp onu olmayan kalbte yaşatmanın nasıl zor birşey olduğunu anlamalısınız.
Ya peki giderken onun için yaşattığın kalbi parçalayarak yanında götürmesi ve onu götürürken gülerek gitmesi bir kelebeyin ölümünden daha çok koyar bu insana sen yaralısın ve kendi siyahınla bir vurdum duymaza aşık oluyorsun o seni anlamıyor ve seni kırıp geçiyor artık okadar çok alıştınki yaralanmaya bi sonrakini hisetmiycem kelimesi bile çıkıyor ağızından...
bir kelebek kaç gün yaşarsa bir adam okadar çok gider..
Bazen sevdiğini düşünürken bile aldattığını hiseder bir kadın aldatmış aldatmamış kimin umrunda ee o birgün gidicek sen gene aynı zehra sen gene aynı ayşe sen gene aynı fatma..
Peki ya sen gidersen o adam bidaha karşılaşmadınız sürece sizin adınızı bile hatırlamaz.
Sen kendini öldürmek isterken o senin arkandan çokta güzel güler sen sadece parçalanırsın belkide yaşamak bile istemezsin suçun sende olduğunu düşünür duygularınla baş başa kalırsın.
Ve duygularınla baş başa kaldığın an düşünürsün
"beni neden sevmedi diye"
O seni sevdi ama o seni deyil gitmeyi seçti
duyguları bırak duyguların oldu belki evettt evet hala ayşe fatmasındır ama içinde ölü birisin!!***
Merhaba ben asya;
Ailemin sevmediği ve galiba hiç sevmiyceği bir torun bir evlat belkide bir çocuk yani ben çocuk kelimesini ya da o duyguyu anlatamam çünkü yaşayamadığım birşey doğrusu.Neden mi?
***
3 yaşındaydım hatırlıyorum hayal mayal ama acı hala bende yani canım yandı nasıl hatırlamayım ki.
Annemi özledim dediğim de elime içtiği sigarayı bastığını hatırlıyorum elim yanmıştı izi var hala teşekkür etmeliyim çünkü bana ilkez acı denen o saçmalığı yaşatı bu yüzden teşekürler yabancı..***
4 yaşındaydım babamın annemi ve bizi öldüresiye dövdüğünü hatırlıyorum annemin ve benim morluklarımı peki ya şey soranlarada temzlik yaparken çarpıştık dememiz gerçekten bunu derken sesim kısılır ağzım yavaşlar hafif bir yutkunmayla çok acıdımı derdim
***
Ve şuanda 15 yaşımdayım insanların elde edemediği bir suskunluğa sahiptim etrafımda acılarımı anlatcağım kimse yoktu babamın dedeme silah tutuğunu görüyorum bişey diyemiyorum tabii susuyorum ve sadece ağlıyorum.
***
16 yaşımdayım babanemin doğum günümü maf edişini seyrediyorum ve ben gene susuyorum.
***
Kimsenin istemeyeceği ve benimde kimseye sunamayacağım bir hayatım var evet ama tek bir kaynağım var beni yaşatan belki severler umudu.
Ki bu olmıycak bişeyin peşinde koşmak gibi..
Canın hep yanmıştır hepte yakmışlardır.
Benim hep bir tesellim vardı.
Yıldızlar ve kelebekler
Onlar huzur veriyordu.
Kendimi sakinleştirmeye çalıştığım anda onlara bakarak sen güçlü biri deyilsin en zayıf noktan bazı şeyleri istemeyerek yaşaman istesen onlardan kurtulabilirsin onlar hiçse sen herşeysin ıslak kemer izleri korkutmaz seni kömürlükteki böcekler asla sen alışıksın acı çekmeye diyip kendime konuşuyordum.
O dünyama hayatıma girdiğinden beri çok değiştim eski benliğimi unutup bi aşka kapıldım aşk yalan aşkı oyuncaklarımı alıp yakan babanem bile daha çok az yakmıştır canımı..
Ama ben naptım affetim onu yaptığı herşeye rağmen affetim.
Ne mi oldu?
Gitti.
Yarım kaldım.
Yarım bırakıldım.
Ağladım.
Ağlattılar.
Sevilmedim.
Sevmediler.
Acı çektim.
Acı cektirdiler.
Hak etmedim.
Hak ettin dediler.
Üzüldüm çünkü üzdüler hemdeçok güzel..Hayat devam etmiyor ölü biri için..
Gidene ters yön oluyor kalanı tekrar sevmek.
Hep acı çekiyor albay peki ya neden?
Adam o yok diye kendini asıyor.
Hiç birşey olduğu gibi deyil...
Vazgeçen vazgeçilen hep sen oluyorsun.
Gülü sevip dikenine ağlıyorsun.
Sen kimseyi sevmiyor ve ya sevemiyorsun.Kendine gel aptal olma..
Aptal.
Aptalsın sen..
Aptal kocaman gerizekalı bir aptalın önde gidenisin..Sana inan seniniçin ölen birisini bırakıp gidicek kadar kalpsiz biride deyilsin oysaki..
Ama yaptın sen çok güzel gittin delikanlı çook..
Seni seven herkezi üzdün sana değer veren herkezi değersiz kıldın biri için kendini yaktın.
Değdimi be paşam değdimi?Git defol git dedi sana bak. geri dönme dedim ben sana bak.
Kırıldınmı delikanlı kırıldınmı?Birini seviceksen benden çok sevme derdi dedem ben seni ondan sevemedim.
Sen gittin gittin beyinsiz.
Aşk dünyanın en büyük bencilliği..
Senle yaşanmıycak kadar bencil.
Kimseyi senden çok sevmemeye karar verdim.Hadi bakalım güzel yazdığımı düşünüyorum klavye yüzünden yazım yanlışları olabikir elimden geldiğince düzeltmeye çalışıcam sizi çok seviyorum.