Benign Love

2.6K 215 11
                                    

ဒုန္း*

*မင္းတို႔ သူ႔ကိုမေတြ႔မခ်င္း ျပန္မလာၾကနဲ႔ *

အလုပ္က ျပန္ေရာက္လ်ွင္ခ်င္းပဲ အိမ္က ကေလးငယ္ ေပ်ာက္သြားတယ္ဆိုတဲ့ သတင္းေၾကာင့္ လူက အေမာဆို႔ုကာ ေဒါသပါထြက္မိသည္.....

အခ်ိန္တန္ျပန္ေရာက္လာမယ္မွန္း သိတာမို႔ သူကိုယ္တိုင္ေတာ့ ထြက္မ႐ွာျဖစ္ခဲ့...

အိမ္ေတာ္တြင္ အခိုင္းအေစနဲ႔ Bodyguards အေယာက္ေပါင္းမ်ားစြာ ႐ွိရက္ႏွင့္ ဒီကေလးငယ္ ထြက္ေျပးသည္ကို ဘာေၾကာင့္ မသိၾကရသနည္း????

အစိုးမရေသာ စိတ္တို႔ကို တည္ၿငိမ္ဖို႔အတြက္ ဝီစကီထဲ ေရခဲထည့္ၿပိ္း ေသာက္မိလိုက္သည္....
လည္ေခ်ာင္းတစ္ေလ်ွာက္ပူဆင္းသြားတဲ့ ဝီစကီအရသာက ရင္ထဲက အပူကို မမွီ....

*ခြမ္း

ထိုကေလးငယ္ ခနခနထြက္ေျပးေနရသည့္ အေၾကာင္းကို ျပန္ေတြးမိတိုင္းေဒါသထြက္သည္မို႔ ေသာက္လက္စခြက္ကို နံရံကို ပစ္မိေတာ့ ဖန္ခြက္က အစိတ္စိတ္အမႊာမႊာ...

*အ! ကိုကို *

အခန္းထဲဝင္လာတဲ့ ကေလးငယ္က ဖန္ကြဲစကို မျမင္ပဲ တက္နင္းမိတာေၾကာင့္ ေျခဖဝါးႏုႏုမွာ စိုက္ဝင္သြားကာ ေသြးေတြ ခ်င္းခ်င္းနီလ်က္ ~~~~

*ဟင္! Baby ဘယ္ထိသြားတာလဲ ကိုယ့္ကိုျပစမ္း *

စိုးရိပ္စိတ္ေၾကာင့္ ငယ္​ထိပ္​​ေသြးတက္​​ေဆာင္​့သလို..​ေသြး​ေတြနဲ႔ Baby ့နား​ေျပးသြားကာ ခ်က္​ခ်င္​း​ေပြ႔ခ်ီပီး ကပ်ာကယာ ခုတင္​​ေပၚခ်​ေပး​ေတာ့ မ်က္​ႏွာငယ္​​ေလးနဲ႔ Baby က လိုက္​ၾကည္​့​ေနသည္​..
အနားက ​ေဆး​ေသတၱာကို ယူကာ ​ေျခ​ေထာက္​ႏုႏု​ေလးကို ဒူး​ေပၚတင္​လိုက္​ၿပီး ​ေဆးထည္​့​ေပးလိုက္​​ေတာ့ စပ္​၍ထင္​ တြန္​႔ခနဲ ျဖစ္​သြားသည္​...

*ဟင္​း*

*ကိုကို ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​... မြန္​းက်ပ္​လာတာနဲ႔ အျပင္​ထြက္​မိတာပါ*

*ကိုကို Baby ့ ကိုအျပစ္​မတင္​ပါဘူး...ဥာဥ္​့နက္​​ေနပီ အိပ္​​ေတာ့​ေနာ္​..*

နဖူး​ေပၚ အနမ္​း​ေပးကာ အိပ္​ခန္​းအျပင္​က​ေန ထြက္​လာတဲ့ အထိ Baby က ခုတင္​​ေပၚမွာ ထိုင္​​ေနတုန္​း..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 07, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Benign LoveWhere stories live. Discover now