Féltékeny pillantgattam Javierre, aki egy elég túlfütőtt kapcsolatba került az egyik lánnyal, aki egész idáig csak kapálozott a tömeg közepén.
Tudom, hogy meleg és velem van, de akkoris elkapott a féltékenység, hisz egykor Javiernek is barátnői voltak.-Szar helyzet -szólal meg mellőlem egy nálam majdnem egy fejjel magasabb srác.
-Mi? -nyögöm ki halkan, de nem hiszem, hogy értett valamit belőle, mert szemöldökeit összehúzta és közelebb hajolt hozzám, hogy a fülébe tudjam mondani.
-Hát az, hogy a pasid másokkal foglalkozik, mint veled -megvonom vállam, majd tüzetesebben végig nézem. Bordó ing volt rajta, ami ki volt gombolva és az alatt volt egy fehér trikó, majd formás lábait fekete csőnadrágba bújtatta -Gyere velem -kapta el a kezem, ami a pulton volt, mire gyorsan megráztam a fejem -Naaa! Ez a kedvenc számom, gyere már! -Javierre pillantottam, aki fel sem figyelt rám. Kezemet a fiú kezébe raktam, aki elmosolyodott és a tánctér közepére húzott.
Csípőjét az enyémnek tolta, majd kezeit a derekamra rakta, mire azonnal lelöktem rólam kezeit.
-Csapj egy kis jelenetet a pasidnak -kezeit újból derekamra csúsztatta, mire prüsszköltem egyet, majd jobbra-balra léptem -Mit csinálsz? -kuncogott fel.
-Táncolok -mondtam, megrázta fejét, majd a kezeimet a nyakába rakta és csípőmet kezdte el ringatni kezével.
-Huh megértem, hogy a pasid miért nem táncol veled -durván nézek rá, majd leveszi a kezeit a derekamról, hogy védekezően maga elé tegye, de azonnal vissza is rakja -Érezd a zene ritmusát, próbáld le utánozni az enyémet -suttogta fülembe, mire aprót bólintottam.
Behunytam szemeim, majd a zene ritmusára próbáltam koncentrálni, ami kevésbé sikerült, de szerencsére az idegennek besegített nekem.
Halkan dúdolta a fülembe a dalt, miközben közelebb húzott magához ezzel össze érintve az altájunkat.-Innen le kérném -azonnal felismerem Javier hangját és olyan gyorsan lépek el az ismeretlentől, hogy majdnem beleütközök másokba.
-Ahogy szeretnéd, de ha továbbra is egyedül hagyod őt akkor muszáj lecsapnom a kezedről -mosolygott az idegen Javierre, majd következő pillanatban megfogta tarkómat és magához húzott egy durvra csókra, amit Jav állított le. Lefagyva pillantottam Javierre, aki megrázta a fejét, majd a kijárat felé fordult. Azonnal utána fordultam és próbáltam elérni, de az idegen lefogta a kezem.
-Engedj el! -morogtam, elengedte kezem, majd kiszaladtam az épületből és Javiert kerestem tekintettemel.
Hirtelen jött ötletetből született ez a kis fanfiction! Remélem elnyeri tetszéseteket💜
Mrs.Princessből pedig ma vagy esetleg holnap reggel jön a következő rész💜