Deel 3

92 7 5
                                    

Perspectief. Yassinne
Pffff daar gaat de wekker weer tfooee man zal ik  me vandaag gaan ziekmelden van werk  yes zo gezegd zo gedaan het is in middels 10 uur ik ga een heerlijke douch nemen en dan naar buiten ondertussen bel ik amin of hij ook naar buiten komt  ik doe die uit en loop naar de badkamer ik doe mijn ochtend routine en loop naar de eetkamer (ami ada7kh   Gha tajat)  zoon ik ga effe naar de buurvrouw  (sgoedd yemma ) ( sgoedd mama ) ik pak een brood en een flesje water  ik zie dat niemand thuis is  akhhh wat een saaii dag zeg weet je wat ik pak mijn jas en schoenen ga ik ook weg  . In het park zie ik zo veel kinderen pff wat haat ik die kinderen zeg ze zijn zo druk en irritant niet normaal maar oke  eh kijk nou wie hier is meneer: aminn ....   ewa mattie hoe gaat ? (Zal ik me eerst voor stellen nou ik ben amin 19 jaar ben een bestevriend van yassine sinds groep6 ) 
Y:goed man met jou ?
A: goed goed  zullen we  naar de lounge gaan !
Y: ja sgoed ,voor de lounge  zie ik een meisjes groep als ik goed kijk zie ik iemand jaa dat is zij dat is t meisje met bruine ogen en krullen dat mooie meisje van de bruiloft mijn hart maakte een sprong toen ik haar zag snel loop ik naar der toe .
Y: heey laila
L: awh hahaha heey yassine hoe gaat t !
Y: goed hamdollah met jou ook!
L: prima.
Y: dit is mijn vriend amin 19 jaar
L: heey ik ben laila 18 jaar
A:blij om je t ontmoeten. ( wie is dat meisje nou deze jongen kan wel meisjes fixen man )
Y: eehhm zullen we iets leuks gaan doen !
L: jaa lijkt me wel leuk
A: ehmmm ik kan helaas niet blijven ik moet wat doen ik zie je morgen bro.
Y: sgoeddd ik zie je morgen, gaan we alvast lopen  als je wilt.
L: ah sgoed  
Y: weetje hoe lang ik op dit moment heb gewacht glimlach ik  "
L: hahaha waarom eindelijk !
Y: Laila ik moet je wat vertellen , ik  heb gevoelens voor jou gekregen  en ,voor dat ik mijn zin af maakte wordt zij gebeld
L: ah dat is mijn vriendin
Aan de telefoon :
Li:Heeyyyyyy besttiiiieeee  
L: heey  alles goed
Li: goed met jou eh zwijn
L: hahaha doe normaal man
Li: luisterrr dannnn ik moet je nuuuu  ophalen 
L: kan niet ik moet wat doen
Li: neeee je moetttt nuuu komen heb je zo erg gemist
L: sgoeddd
Y: wie was dat !
L: mijn vriendin lina  ze is 18 jaar , ik moet gaan  ik bel je vanvond doeii
Y: sgoedd doeiii akh die wijf moet alles verpesten  moet  weten wie dat meisje was aan  de telefoon,
Pp:Laila
Onderweg  was t inmiddels  8uur avond  opeens hoorde ik voetstappen  achter mij  ik draaide om mijn ogen worden groot nee wat doet hij hier  omggg.......!!!
   (Laat in de reacties weten wat jullie van mijn deel 3 vinden💞)

Yassines'levenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu