Kau Musuh Aq!!(1)

10 1 0
                                    

Cahaya matahari masuk menerangi bilik puteri tunggal kelurga kim iaitu.."Kim Eunki!!!!!bgun dh pukul 7:30 ni ank oii xnk pergi sek ke?!"jerit omma kim dari bwh."Bisingla..org nk tidola..jgn kacaula..kata eunki.Tiba2 matanya ter'berek' melihat jam tergantung di dinding..dan.."Alamak!!!!!!mcm mana ni dh lmbt kata eunki lalu mencapai tuala...10minit kemuddian..Buk!buk!buk!larian eunki dari atas.."Nape ank awk tu lmbt lgi ke?soal appa kim."mcm biasala ank dara awk tuu kata omma."omma appa!!!pegi dulu tau bye!!!Omma dan appa hanya mengeleng..hangus dgn perangai anknya..Eunki berlari pecut ke sek..dia melirik jam di hp..7 minit lgi sebelom pagar ditutup..'Alamak!!kata eunki lalu memecutkan lgi larian dia.

Di hadapan sek
"Dh xde org ni..ok tutupla kata Jungkook kepada pak cik gurd.Setelah ditutup..'Pak cik tolongla bukak..saya nk masuk nii..kata eunki sambil merayu." Jungkook ni budak lmbt kata pak cik gurd.Jungkook memandangnya."Skrg pukul berapa?soal Jungkook."7:55 kata eunki."Pagar akn ditutup pd jam 7:50 ..so kau lmbt dan x boleh masuk fhm?kata Jungkook. "Woi biskut!aq lmbt 5minit je!bukan setengah jam!bgila aq masuk!kata eunki.'woi karipap!kau paham bahasa x!kalau aq ckp x boleh masuk x boleh masukla!kata Jungkook.'Eh!biskut tiger ni gila kuasa betul!bgi jela aq masuk hbiz citer xyah nk sambung bgi tali panjang kata eunki.'okala karipap!kalau kau nk masuk sgt kau ke denda dulu boleh? Soal sinis Jungkook.'Dende?denda apa?kata Eunki.'Lari satu padang 3 kali boleh? Kata Jungkook.''kau gila!kata eunki." Kau nk masuk ke x?kata Jungkook. Eunki mengeluh.Terpaksa!!!😿😿😿

Di padang
"Asal tu dok soal jimin." Aq denda lmbt dtg kata Jungkook."lmbt bape minit?soal suga."5 minit kata Jungkook."Ala....lmbt 5 minit je tu pon nk denda..kata v."Saje bgi dia moral value sikit kata Jungkook. Setelah selesai eunki pergi ke Jungkook."Puas hati kau kata eunki.Jungkook sengih dan"sgt puas!lpz ni lmbt lgi yer!kata Jungkook perli.Eunki bengang.'Aq benci kau!aq lmbt 5 minit je!tu pon nk denda!aq benci kau!!!!dasar biskut tiger hangus x ori!!!!kata Eunki. Jungkook pulak bengang."kau ckp ape!aq gila kuasa!kata jungkook. "What ever!loser!!!kata eunki lalu mencapai begnya lalu beredar dari situ." Aq geremla dgn minah ni!!!dhla lmbt!!kutuk aq dpn2!ingat dia bgus sgt ke!!dasar karipap hangus!!!!Kata jungkook."Sabar2 kata jin.

Dlm perjalanan ke kelas
'Padan muka kena denda dgn jungkook mesti best kan?kata Halla.Eunki bengang."Kau ckp dgn aq ke?kata Eunki.'Yela habis siapa lagi!selain dari kau!kata Halla.'La!ye ke!igt ckp dgn tiang..yela maklaum kau kan baru balik dari tanjung rambuta...okla aq pegi dulu..and jgn sibuk dgn life org..kata eunki.Eunki meninggalkan Halka dlm kebengangan "Woi perempuan!!! Kurang ajar kau!!kata Halla.Tpi Eunki mls lyn..

TBC👌👌
Saport saya yer..baru pertama kali buat..xtahu dpt sambuta ke tidak saport ok!✋✋

What is love?(JJKbts)Where stories live. Discover now