See on saamas juba vanaks. Nagu alati, Zayn ja Niall teevad ennast täiesti lolliks, väristades oma persesid nagu mõnes räpivideos. Aga ma arvan, et kõigile poistele meeldib see. Ma tunnen ennast nagu täielik loll, mõeldes miks ma lasin ennast juba sajandat korda siia klubisse tassida.
Kõik on koguaeg sama. Zayn ja Niall tantsivad, flirdivad ja saavad kõikide meeste tähelepanu klubis. Mina aga istun baaris rääkides Simoniga, kolmekümneaastase baarimehega ''tänapäeva teismeliste probleemiidest''.
Ma arvan, et Simon saaks pahaseks kui ma ütleksin talle tõde. Suurim probleem on see klubi siin. Siin pakutakse teismelistele alkoholiga jooke samalajal kui nad liputades mööda tantsupõrandat ringi tantsivad. See koht muudab mu sõbrad, kes muidu on normaalsed käituma nagu idioodid. Kuid nemad ei olnud ainukesed. Pool meie koolist sai siin nädalavahetustel kokku.
Ma mõtlen tõsiselt, mis siin nii lõbusat on? Kes tahaks tantsida sama tobeda muusika järgi nädal nädala järgi?
Zayn tuli korra minujuurde baari. ,,Sa peaksid tulema meiega tantsima, Louis,'' ütles ta, hingetu tantsimisest ,,See on nii lõbus.''
,,Muidugi on,'' pomisesin ma.
,,Issand jumal!'' Niall istus teisele toolile mu kõrval. ,,Nägid sa seda?'' ,,Kas te kõik ikka nägite seda?'' ,,Ashton Irwin lõi mulle just külge!'' ,,OMG!''
Zayn keerutas oma silmi. ,,Ta vahib juba terve õhtu Loud, Niall. Ta on täiesti hetero.''
,,Ta on liiga hoolitsetud, et olla hetero.''
Zayn ingoreeris teda. ,,Louis sa peaksid meiega tantsima. Me tõime su siia, et me saaksime sinuga koos aega veeta-mitte, et Simon poleks hea seltskond.'' Ta tegi Simonile silma, ilmselt lootes saada mõned tasuta joogid. ,,Meie oleme, aga su sõbrad. Sa võiksid tulla tantsima. Ta võiks ju tulla, Niall?''
,,Kindlasti.'' Niall nõustus, tehes silmsidet Ashtoniga kes istus teisel pool baari. Peale mõnda sekundit ta pööras tagasi meie poole. ,,Oodake. Mida? Ma ei kuulanud.''
,,Sa paistad lihtsalt nagu sul oleks igav, Louis. Me tahame, et ka sul oleks lõbus.''
,,Minuga on kõik korras.'' ma valetasin. ,,Mul on siin väga lõbus. Sa tead, et ma ei oska tantsida. Minge teie. Ma jään siia.''
Zayn vaatas mind oma suurte silmadega. ,,Oled sa kindel?''
,,Täiesti.''
Ta kortsutas oma kulmu, kuid peale mõnda sekundit kehitas ta õlgu ja haaras Nialli randmest, tõmmates ta tagasi tantsupõrandale.
,,Miks sa ei öelnud neile, et sa oled õnnetu?'' Simon küsis, valades mu tühja klaasi uut kirsi siidrit.
,,Ma pole õnnetu.''
,,Sa pole hea valetaja ka,'' jõudis ta veel vastata enne, kui grupp õpilasi alustas karjumist uute jookide järele teiseltpoolt baari.
Ma jõin oma kirsi siidrit, vaadates kella klubi seinapeal. Mulle tundus, et minutite osuti on katki läinud, sest see liikus nagu tigu. Ma ei saa paluda Zaynil ja Niallil lahkuda enne kella ühteteist. Varem oleksin ma lihtsal peorikkuja. Aga nähes, et kell ei olnud veel üheksagi tundsin ma kuidas ma saan migreenihoo. Liigu, minutiosuti! Liigu!
,,Hei, sina.''
Ma keerutasin oma silmi ja keerasin oma pilgu mitteoodatud segajale. See juhtub mõnikord. Mõni poiss tavaliselt istub mu kõrvale ja teeb katse minuga rääkida. Ilmselt pole nad eriti tähelepanelikud, sest emotsioon mu näos teeb kuradi hästi selgeks, et ma pole huvitatud.
Üllatuseks istus mu kõrvale Harry.
Harry. Kuradi. Styles.
,,Mida sa tahad?'' küsisin ma, isegi mitte püüdes olla viisakas.
YOU ARE READING
Luffy (Larry Stylinson)
RomanceSeitsmeteistkümne aastane Louis Tomlinson on tavaline teismeline ja ta ei arva, et ta on just ilusamaid oma sõprade seas. Ta on ka kohe kindlasti liiga tark, et armuda naistemehesse ja kooli seksikamasse poissi Harry Stylesisse. Tegelikult Louis lau...