Ira.. Itu nama yang aku guna untuk kenalkan diri aku pada orang lain sejak aku terlibat dalam dunia ni.. Nk cakap aku baik tk jugak, nk cakap aku jahat tk jugak.. So aku half² la senang citer..
So ni pengalaman hidup aku dlam dunia ni.. Aku start dalam ni secara tk sedar sejak aku 10tahun kot klau tk silap.. Tu sbb aku terjumpa CD kt bilik parent aku.. So aku pasang kt komputer kt bilik belakang.. Aku layan sesorang.. Dari situ aku kenal dunia SEKS.. N time tu jugak aku mula kenal lelaki.. Huhu.. Tapi tula, walaupun aku mula kenal laki, aku tkpnah kapel sapai la umur aku 13 tahun.. Mase tu aq form 1.. Tu la laki pertama aku kapel tapi dy bukan first love aq..
Nama dy Haziq (bukan nama sebenar). Dy senior aq n dy form4.. Pelajar hot kotttt.. Wktu aq bercintan ngn dy dlu, tiap2 hari la aq buatkan kek utk dy.. Nk pikat dy time tu (otak budak² lagi time tu).. Dy layan aq baik sangat.. Tpi aq tkde la bt pape ngn dy.. Tapi cinta kami tk lame sbb masa aku naik form2, family aq kena pindah.. So aq terpaksa putuskan hubungan kitowang..
Tu la hari paling sedih dalam hidup aku..Seminggu lepas kitowang putus, aq da mula gerak ke tempat baru.. First time aq jejak tempat baru tu memang agak ganjil bagi aq.. Dy cara mereka cakap.. Ye la owg Timur ke Utara.. Pelik bagi aq.. Dan disini la aq mencipta sejarah dan DARA aq hilangg..
Kalau sesiapa yang kenal aq secara berdepan, mesti tercaya tu la sifat aq yg sebenar.. Aq ni pandai la jugak cover perangai jahat aku ni depan owg lain (siap ada yang jadikan aq contoh terbaik n perlu diikutiiii) .. Tapi dyowg tk kenal siapa aq yg sebenar.. Lucu pulak..
Ni first time aq tulis.. Sorry la cara penulisan aq mengarut n ada typo.. Baru nak belajarrr.. Tolong support aq n vote la..
Tqqqqqq.. Mmuuaahhhh 😘😘