Chaos!

832 10 6
                                    

Chloe: Hey, adrikins.

Adrien: Hey, Chloe

Chloe: Waarom heb je Marinette haar hand vast?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Chloe: Waarom heb je Marinette haar hand vast?

Adrien: Omdat wij een koppel zijn.

Chloe: Wat! Met haar! Waarom ben je samen met die wrat!

Adrien: Omdat ze de liefste, mooiste, grappigste meisje ter wereld is.

Marinette:*giechelt*.

Chloe: Grr, ik ben hier weg.

Lila had alles gezien en zei: dit gaat niet zo eindigen. Ik heb een plan nodig om Adrien weer voor mij te hebben.

Na school.

Adrien: Gaan we naar het park, Marinette?

Marinette: Ja, lijkt me leuk.

Ze gingen naar de park en ze zaten op een bank te lachen en te babbelen maar wat ze niet wisten was dat Lila hen de hele tijd had bespioneert.

Adrien: Heb je zin in een ijsje?

Marinette: Ja.

Adrien: Goed ik zal de ijsjes halen, blijf jij maar hier wachten.

Marinette: Oké.

Achter een boom bij Lila: dit is mijn kans.

Lila had Adrien gevolgd tot aan de ijsjeskraam.

Lila: Hallo, Adrien.

Adrien draait zich om.

Adrien: Hall-

Adrien had zijn zin niet eens kunnen afmaken en Lila had hem al gekust.

Ondertussen verveelde Marinette zich dus was ze onderweg naar Adrien.

Toen ze aankwam zag ze dat ze aan het kussen waren.

Marinette:Adrien hoe durf je. *Huilend*

Hey, ik ben het

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hey, ik ben het. Ik weet het, het is heel kort, maar dat komt omdat ik het heel druk heb met school. Ik beloof het jullie dat ik na de examens zal verder schrijven, ik heb trouwens veel ideeën dus jullie kunnen daarvan zeker zijn.

Getwiste liefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu