Era ora 11:30 iar Maya se pregatea sa plece la liceu .Ea era din Arad.Avea 16 ani,ochii caprui,o siluieta de invidiat ,parul lung si usor ondulat ,iar niste ochi caprui care in inebuneau toti baietii.Insa ea avea ochi doar pentru unul:Selly.
M:Peste 5 zile voi merge la un fan meeting si il voi vedea pe Selly.Doamne cat de fericita suntttttt(spune ea sarind in sus si tipand de bucurie)
Ziua Fan Meeting-ului
M :In cateva minute va veni Selly. (Eram extrem de nerabdatoare, 5 minute treceau ca jumatate de ora)
Va veni si Gami OS ,Exploit ,Vasco era tot ce mi-as fi dorit.Fan Meeting-ul a fost minunat.Am facut poza cu Selly si mi-a dat aurograf pe tricou.
A doua zi ma plimbam fericita prin Arad cu acel tricou cu inca doua prietene.Cand deodata il vad pe Selly la o cafenea .Ma prefac ca nu-l vad desi eram extrem de emotionata.Imi comand o cafea si intre timp il admir.Era cu Gami OS si Dia.
Imi fac dupa mult timp curaj si ms duc la masa lui
M:Buna Selly!!!!!!Ma mai tii minte?(cat de idioata puteam a fiu)
S:Hei.Ne cunoastem(spunand el cu o voce prietenoasa)
M:Pai am fost aseara la Meet .
S:Au fost sute de persoane aseara la Meet.Scuze.
M:Putem face o poza?
S:Bineinteles.
Am facut poza cu el si am plecat la masa mea cu un zambet pe care nu puteam sa-l stapanesc
Ma simteam stanjenita de intrebarea pusa .Heiii.Acesta este primul capitol din aceasta poveste.Sper sa va placa😇
CITEȘTI
Selly Si Maya
Teen FictionEste vorba depre o poveste de dragoste dintre un youtuber cunoscut si o mare fana a lui.Vor trece prin multe dificultati:distanta,infidelitate etc.Urmariti pana la sfarsit😇😇