Capitolul 2

15 3 2
                                    

Deschid ochii somnoroasa și parcă inca cu gândul la visul pe care l-am avut . Observ că ceasul meu deșteptător îmi indica faptul că e ora 7 și 10 minute .Nu știu cum de m-am trezit singurică fara nici un  ajutor, mă ridic leneșă din pat cu gândul că încă nu sunt pregătită să încep o noua zi ,mai ales că sunt singura acasă ,din nou!
Off.Primul lucru pe care il fac este sa mă spăl pe fata apoi îmi fac un duș pentru a mă revigora .
Ies din dus cu grija și îmi i-au un halat pe mine apoi mă îndrept spre bucătărie .
Mănânc repede ceva din frigider ,lapte ,legume ,pâine șuncă și cam atât

După ce mi-am luat ceva lejer pe mine ,adică blugi strâmți de culoarea mării ,și un hanorac roz închis pe care scrie " boss girl",toate astea pentru timpul petrecut la școală dar mai ales pentru iubitul meu ,Paul .Da știu , chiar am un prieten și țin foarte mult la el .

Înainte să pornesc către școală primesc un mesaj de la Paul in care îmi spune că vine la mine să mergem împreună la școală,așa că merg spre camera mea sa mai stau puțin degeaba până îmi dau seama că ar fi cazul sa mă machiez .
Așa că optez pentru un tus,rimel ,fond de ten și un ruj mat de un roz deschis .In timp ce mă machiez ,imi cade privirea către poza tatălui meu ,of tati nu am sa te dezamăgesc ,promit ,sunt la unul dintre cele mai bune licee din oraș ,și voi fi întotdeauna printre primele ,de fapt ce tot zic ,eu sunt prima .
Mi-e dor de tine,tati ,și eu te iubesc
După ce am terminat cu machiajul mă îndrept din nou spre parter in speranța că prietenul meu nu va mai întârzia mult timp .

Peste cinci minute ,aud soneria anuntandu-mi că a venit Paul . Deschis ușa încrezătoare și mă îndrept să il îmbrățișez pe băiatul ce sta in fata mea
Neata iubito ,cum te simți??
Neata,A fost o dimineață plictisitoare ,până ai venit tu ....!

Iar el mă sărută cast pe buze ,și mă face să simt fiori prin tot corpul ,Paul al meu...!

Drumul DestinuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum