Vila lui Cordozar

15 3 0
                                    

26 mai , ora 1:06 , an 2018 ,locatie Simi Valey Vila lui Smith Cordozar

Jack si Cordozar ajunsi in fata Vilei din Simi Valey ce ii apartinea lui Cordozar in limuzina alba condusa de Nate.
Jack deschide usa limuzinei si il ia peste umar pe Cordozar care era destul de amețit dupa acele jointuri.

J:Nate, mersi mult ca ne-ai dus acasa.
(Cordozar statea cu capul in jos , confuz și cu ochii inchisi.)
N: Nici-o problema . ( zâmbind)
Opoi pornii motorul si trece dinou pe șosea si pleaca .
Jack se uita cu ochii binoclati la Vila lui Cordozar. Erau doua porti din fier de culoare aurie cu initialele C. S.
Cordozar scoate din buzunarul stang o telecomanda ce controla poarta si apasă pe butonul verde pentru a se deschide.
Apoi cei doi intra in curte.
In curte se afla o piscina mare cu o margine de sticla ,iar Vila era inconjurata de cațiva palmieri.
Vila era pozitionata undeva sus si avea o priveliste superba ,puteai vedea tot orasul.
Jack il duce Cordozar in dormitor:

J: Hai, noapte buna.
Cordozar deja dormea , era foarte obosit ,era somnoros de cand se afla in limuzina.
Jack inchide usa dormitorului , iese in curte ,se sprijina de balustradă si se uita la priveliște.

26 mai , ora 2:14 , an 2018 ,locatie Simi Valey Vila lui Smith Cordozar

Jack statea de ceva vreme afara , era destul de racoare si ii venise somnul.
Intra in casa si se intinde pe canapeaua cu imprimeu de tigru.
Jack se uita cu ochii crucisi , cuprins de somn ,atipeste.

26 mai , ora 10:23 , an 2018 ,locatie Simi Valey ,Vila lui Smith Cordozar

Cordozar se trezeste confuz si coboara scarile. Se duce la barul din sufragerie pt a isi face o cafea la expresor.
Il vede pe Jack dormind profund si ghemuit pe canapea .
Cordozar îi sufla in ureche si incepe sa rada.
Jack se trezi speriat si icepu sa zambeasca:
C: Vrei o cafea?
J: Da, ar merge una.
C: Scurta sau lunga?
J: Ce?
C: Cafeaua, nu te gandii la altceva . (zambind)
J:Una lunga si cu lapte.
C:Ok
Cordozar se indreapta spre expresor si îl programeaza pt doua cafele.
C: Se pare ca pe 28 faci 18 anisori , cum vrei sa petrecem .
J:Frate,chiar nu stiu.
C:Vrei sa o facem la club?
J: Sincer as vrea ceva mai privat.
C:Ok , o facem acasa il chemam pe Nate si inca cativa prieteni de ai mei si mai suna si tu pe niste amici de ai tai sa vina.
J:Chiar imi convine ,chiar e de traba Nate. (zambind)
C:Mă stiu de mult cu el de cand eram clasa a 9a si aruncam cu petarde pe geam , se transferase la noi in clasa de la un liceu de informatica.
J:Nate vine de la Nataniel , nu?
C:Da ,asa îi spunem toti ,e mai usor.O sa vorbesc cu el sa aduca cateva sucuri si niste bauturi de la cazino ,dar astazi are niste treaba o sa il sun maine.

Cordozar lua cafelele gata facute si
discuta cu Jack despre petrecere.

Dealer pana la sangeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum