Byl přenádherný den. Foukal příjemný vítr, který popoháněl černé plachty Perly. Kapitán Lavril stála na přídi lodi a větřík jí čechral její zrzavou srst. Samozřejmě u toho chlastala XD (to by to nebyla Lavril XD). Pak se podívala do svého dalekohledu a co neviděla! ,,A KURVA!!!!" Vzkřikla Lavril. Před nimi byl Bludný Holanďan! Z kajuty vystoupil Džouns a jeho oči se zabodávali do očí Lavril. Uctivě jí pozdravil: ,, Ahoj Kapitáne Lavriil!!!!" Lavril pohrdavě odpověděla: ,, No čau Džounsi. Co tady KURVA vopruzuješ? V Y P A D N I !!!!!" Džouns si tohle líbit nenechal a odpověděl jí trochu tvrdějc: ,, Nope! Jsem tady abych ti něco řekl Lavril😏 a ty mě laskavě vyslechneš!!!!" zařval. V tom už se přihnala za Lavril skoro celá její posádka. Džouns tedy pravil: ,, Víte jak se na vás uvrhla Kletba? Vím jak jí zrušit! Ale, musíte se nějak vykoupit a to tak, že mi pujčíte kapitána Lavril😏" Lavril ihned zareagovala a vzkřikla: NASER SI!!!!!🖕🖕🖕🖕" jen to dořekla a objevil se za ní Barbossa. Vysvětlil jí, že se musí nějak zrušit kletba takže musí jít. Než Lavril stačila odpovědět tak jí popadl výzkumný tým a odvlekli jí na palubu Bludného Holanďana. Holanďan jen co měl na palubě Lavril, přidal do plachet a za chvíli Lavril neviděla Perlu. Džouns jí chytil za šátek a přivinul si jí k sobě. Pravil: ,, Ach Lavrilko, konečně tě mám u sebe....V mé kajutě se už chystá večeře." Pak Lavril popadl za packu a odvlekl jí do kajuty. Lavril měla hlad jak vlk a proto se ani nenechala pobízet a sedla si ke stolu. Ještě než se podávalo jídlo, její zrak zbystřil:,, Hele Džounsi! Tyhle plísně tu nechci ani vidět! OKAMŽITĚ UKLIDIT!!!!" poručila. Džouns jí vyhověl. Konečně se podávalo žrádlo. Lavril do toho kousla a odpudivě odsekla: ,, Tenhle hnus NEBUDU ŽRÁT!!!!!" Džouns jí odpověděl: ,, Lavrilko, jestli nebudeš jíst tohle, tak nebudeš jíst nic!" Lavril řekla že to jíst nebude. Džouns jí jako odškodnění dolíval tolik tvrdýho, že to už bylo na Lavril moc! Po žrádle Lavril zatáhnul hloubějc do své kajuty. Lavril byla tak vožralá, že sebou nechávala libovolně manipulovat. Džouns jí položil na měkce vystlanou postel.Lehl si k ní a sundal jí šátek.Začal jí hladit břicho. Pak se začal svlékat. Přivinul se k ní a pravil: ,, Och Lavril, víš, že tohle s tou kletbou byla taková lest? Chtěl jsem tě mít prostě u sebe...." Pak na ní nemilosrdně skočil a už to jelo! Džouns Lavril ojížděl zatímco Lavril usnula. Lavril se v polovině toho nejlepšího (pro Džounse) probudila a ospale pravila: ,, Máš ho malýho!" Džouns zpozorněl a odvětil: ,, Ne to teda nemám! Ty jí máš taky malou!" Pak oba dva usnuli. Ráno Lavril prohlásila že se vrátí na Perlu, ale jedině s Džounsem! Když byli na Perle tak vzrušeně pravila Jackovi: ,, Och Džouns byl skvělý v posteli 😏" Pak dala pokyn Darkness a Dark zatáhla Džounse do kuchyně. Tam se k němu přitulila a shodila ho do kotle. Lavril už byla nedočkavá a furt se vyptávala: ,, Dark, co bude k večeři?" Darkness jí Odvětila: Smažený Džouns!" Lavril vzkřikla: Konečně se nažeru! A na to se napijem!".....
Takže 1. Fanfikce je na světě❤❤❤
Sorry jako, že je tak úchylná, ale takovéhle úchylné funfikce si říkáme s Lavril před spaním když jsme spolu🤣👌🤣👌🤣👌👌🤣👌🤣🤣
Tak doufám že vám to nějak moc nevadí🤣👌🤣👌🤣👌
ČTEŠ
|| Midnight Wolves » Fanfiction« ||
FanfictionTaaakže v téhle knize budou fanfikce na mojí NEJOBLÍBENĚJŠÍ knihu od mé BFF Lavril Midnight wolves😍😍😍 ( Lavril píše zase fanfikce na Starlight pack) Tak si to užijte a Adios!❤❤❤