Bakın hele şu işe?!

181 12 0
                                    

Yine uyuya kalmıştım. Okula da geç kaldım. Ah Işıl ah! 3. kez geç kaldın ya helal be. Off ne diyorum ben ya. Birden zil çalmaya başladı. Bense annem kapıyı açar deyip lavaboya gitdim. O sırada annem kapıyı açtı ve ......... ?

A : Polis? Sizin ne işiniz var burda hem sabah, sabah? Emre?
Diye sordu annem. Ee tabi şok oldu o yüzden bayiliverdi.
Ben hâlâ hiç bir şeyden habersiz hazırlanıp aşağa indim ki inmez olaydım. Çünki bu manzarayla şok geçirdim ve bas bas bağırdım.

I: Annneeee! İyimisin? Ne oldu? - dedim anneme koşarak, tam anneme sarılacak tim ki polisler beni yakaladı.- Yaa BIRAK BENİ! Anne!? Uyann anne!
Annem gözünü sonunda açtı ve bana şaşkın şaşkın baktı.

A: Kızım, Işıl?
İ: Anne ne oldu sana ? Polis niye geldi - gerçi ben biliyordum niye geldiklerini , - Yahu BIRAK BENİ yaaa! ACİYOR😬.
Ama polis dururmu

E: Ya Asuman teyze çok üzgünüm ama kızınızı tutukla mam lâzım
A : Niye Emre?
E : Necded amirimin emri
A: başlatma şimdi amirine. Brak kızımı.
E : Götürün kızı
A : Haaaayyyiiir

*Arabada
İ :AşK olsun size, ask olsun sana Emre. Kaç yıllık aile arkadaşı sın . Yazik be yazık.
E: Öfff Işıl bi sus abicim ya . Benmi istedim böyle olsun ha?
İ: bilmem sen mi istedin?
E: FesupanAllah
P: Ay yeter . Kapa o çeneyi Emre , sende ufaklık.
I: Pardon sen kim oluyorsun da bana ufaklık diye hitap ediyorsun? Tipe bak . Hi!
(( Defne (D)))
D: Emre sustur şu kızı yoksa elimden bi kaza çıkacak.
Bu laftan sonra kimse konuşmadı. Yahu baba aşk olsun bi okula geç kaldım diye düştüğüm hale bak ya. Söylene söylene geldik Şübeye.

*Şübede
E: Götürün ben hemen geliyorum.
D : tamam.

Yiğit' den
Tahir abimle birşeyler konuşuyorduk . Şübeden çıkıp havalimanına giymeyi karar verdik . Çünki Nefes  geliyor. Onu o kadar özlemişim ki. Ama birisini daha özledim . Birden o ses , o koku, o sinir , bu o ! Hemen arkama döndüm .
Y: Işıl!
İ:Yiğit ! Yardım et lütfen? Abi, kuzen yardım etsenize!?
T : kuzen ne isin var senin burda ? İ : Ay canım çok sıkıldı bi çayını içiyim dedim kuzen . Abi sen benimle dalga mi geçiyorsun. Kurtar beni anlatıcam herşeyi.
Y: abi bişey yap lütfen?
T : Defne bırak kızı!
D : ama komser...
T: sana kızı bırak dedim ! İkiletme!
D: peki
Defne Işıl i bıraktığı gibi Işıl koşarak ilk önce abime sonra bana sarıldı. Bende karşılık verdim ve sim sıkı sarıldım . Ve o an geldi aklıma.

6 ay önce :
Çetini yakalamıştık asuman teyzenin evine gidiyorduk Seda Meriç ve ben . Kapıyı ışil açtı Seda ile Meriç sarıldık tan sonra benle sarıldı. Bunu gören Necded amirim :
Ne oluyor burda ?
Y: düğün oluyor
Herkes : NE??
Necded: olmaz ! Ayrılacaksınız!
Y:ne?
İ: baba?
N: bitti dedim !😬😡😤

*Şimdi

Işıl bize ne olduğunu anlatdi . Bizde ona havalimanına Nefesi almaya gelirmisin diye sorduk. Oda tamam dedi . Ama önce annesine haber verdi .

*havalimanında
Nefes: aaa Tahir ( sarıldılar)
T : Nefes sen kilo mu aldın?
N : ya tahir bi susarmisin , ne çok riv riv ettun ha?
T : ama o benim lafım ki ya
N : tahir şirinlik yapma , bak beni dinliyormu?
T : hi? Efendim birşey mi dedun?
N : Oy nenem bunlara bak !
Bunlar atışır ken biz Işıl la bir birimize bakıyorduk . Aramızda beş santim yer vardı . Ben resmen onun gözlerinde kayboldum. Sonra Işıl bana yaklaş di ve mesafeyi kapatdi. Tam dudağimiz bir birine değiyordu ......
N: Oy nenem bunlara bak !

Şimdilik bu kadar. Biliyorum biraz beklettim.
Yengem hat tam olduysa affola💋❤❤❤❤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 11, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sevda yoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin