💫

138 20 39
                                    

Soluk benizli çocuk, kağıtta yazanları okuduktan sonra, kızaran yanakları ile yatak odasından çıktı. Koridor boyunca ilerleyip mutfağa geldi.

Uzun boylu çocuk, kahvaltı hazırlamazdı genelde. Fakat bugün, Zihao için yapıyordu.

Eğer soluk benizli çocuk bunu bilseydi, daha çok utanırdı.

Soluk benizli çocuk, masaya oturdu.

Uzun boylu çocuk, tabakları masaya koydu. Soluk benizlinin boynuna birkaç öpücük bıraktıktan sonra karşısına oturdu.

Tabağına başlamak için Zihao'yu bekledi Hanyu, ama Zihao, utancından tek bir lokma alacak durumda değildi.

Soluk benizli çocuğun direnişlerine karşın, uzun boylu çocuk, tek eliyle iki yanağını sıktı. Soluk benizli çocuğun ağzı mecburen açıldı.

Bunu fırsat bilen Hanyu, dolu çataldaki yemeği ağzına soktu. Soluk benizli çocuk ise, sadece sevdiği kişiye kabalık etmemek için yuttu o lokmayı.

İlk denemesinde uzun boylu çocuk başarılı olsa da, daha sonra direnmeyi başarmıştı Zihao.

Bunun üzerine Hanyu sandalyesinden kalktı.

Zihao, ona kızdığını sandı. Mahcup oldu.

Uzun boylu çocuk, yanına yaklaştı. Eliyle çenesini tuttu ve gülümsedi.

Dudaklar birleşti.

Soluk benizli çocuğun soluk tenine renk geldi.

🎉 wish you love me because i am a fool :: hanhao hikayesini okumayı bitirdin 🎉
wish you love me because i am a fool :: hanhaoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin