Hikaru 1. rész

17 0 0
                                    

Sikeresen felvettek a Sweet Amours-ba. Rosalia ajálnotta a sulit, mert ő is odajár. Reggel korán bementem, hogy tudjak az igazgatónővel beszélni. Az igazgatóiba tartottam mikor belefutottam egy helyes szőke srácba aki nyakkendőt viselt. Rámosolyogtam, mert a legjobb benyomást akartam kelteni.
- Szia Nataniel vagyok! - nyújtotta a kezét.
- Szia, én pedig Hikaru.
- Mit csinálsz itt ilyen korán?
- Az igazgatónőt keresem a beiratkozásom miatt.
- Gyere megmutatom merre van!
- Köszönöm!
Elkísért az irodába majd továbbált. Az igazgatónő nagyon kedves volt velem és hamar elintéztük a maradék papírmunkát. Készültem felállni, hogy el tudjak menni órára, amikor kopogtak az ajtón.
Egy vörös hajú fiú lépett be. Bőrdzsekit és farmert viselt.
- Castiel már vártalak kérlek ülj le!
Az ajtó felé siettem. Nem akartam Castiellel beszélgetni elég taszító volt a külseje. Szerencsémre rám sem hederített.
Az első órám a történelem volt ezért megkerestem a termet.
- Hikaru! Itt vagyok! Gyere ülj le! - kiabált Rosalia.
- Nyugi nem kell ordibálni. - nevettem fel.
Rosalia épp a közelben található kávézóról mesélt, mikor azt látom, hogy Nataniel belép a terembe és leül az előttem lévő padba.
Rosalia elkapta a tekintetemet és belesúgott a fülembe.
- Már az első nap be akarsz pasizni?
Erre muszáj volt felröhögnöm. A tanár bejött és elkezdte tartani az órát. Szemet nem tudtam levenni Nataniel szőke hajáról. Az óra végén Rosalia elrángatott az udvarra.
- Meg kell mutatnom a helyet. Nem ismersz meg senkit...
- De Nataniellel már összefutottam és azzal a vöröshajú sráccal is..
- Castiel a vadóc.
- Igen ő rá gondoltam.
- És ott van Nataniel a Dök elnök.
Ekkor két lány jött oda hozzánk.
- Rosalia ki ez az új lány?
- Melody, Iris ő itt Hikaru. Hikaru ők itt Iris és Melody.
- Sziasztok! - köszöntem.
Irissel hamar megtaláltam a közös hangot. De Melodynak mintha tüske lettem volna a körme alatt.
Irissel volt a következő órám és sokat kérdeztem tőle.
- Mond Melody mindig ilyen fura vagy csak az új csajokat nem kedveli?
- Szerintem nincs veled baja! Csak tudod régóta tetszik neki Nataniel és nem szereti ha ott legyeskednek körülötte.
- Castielről mit tudsz?
- A kemény külső lágy szívet takar. Ne tévesszen meg hogy milyen kívülről!
Furcsának tartottam, hogy Iris így beszél Castielről.
A napom gyorsan eltelt és délután Rosalia és a csajok elhívtak a kávézóba. Kifelé mentünk az épületből, mikor valaki megszólított.
- Hikaru! Várj az igazgatónő kérte, hogy keresselek meg. Hiányzik még néhány papír.
Intettem Rosalianak, hogy menjen nyugodtan, én pedig Nataniellel együtt bementem a Dökös terembe.
- De minden papírt leadtam, biztos, hogy nem keveredett el?
- De lehetséges... várj megkeresem.
Leültem az egyik székre és próbáltam észrevétlenül bámulni rá.
- Ittvan igen. Elnézést, hogy elvettem az idődet!
- Ugyan semmi baj! - mosolyogtam rá. - De mostmár megyek, mert Rosalia kiakad.
- Érdekes személyiség az biztos. - nevetett fel.
- Akkor holnap!
- Szia Hikaru! - nézett rám.
Iris, Rosalia és Melody már a kávézóban ültek. Utána elmentünk vásárolni a plázába. Mikor bementem a butikba egy ismerős arccal futottam össze.
- Hikaru!
- Alexy! De örülök neked!
- Választottál már magadnak?
Felmutattam neki a ruhát.
- Jó választás! De most mennen kell!
- Máris? - kérdeztem szomorúan.
- Haza kell mennem Arminhoz.
- Armin a tesód ugye?
- Igen, majd egyszer bemutatlak neki.
Vásárlás után hazamentem felkészültem a holnapi napra és lefeküdtem aludni. Elalvás előtt ránéztem facebookra. 3 ember jelölt be: Melody, Iris és Nataniel. Beállítottam az ébresztőmet és lefeküdtem.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 09, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

HikaruWhere stories live. Discover now