Jungna hbis mndi bdnnye hnye bertuala. Dia membelek baju di ats katil yg di beri kan oleh jungkook. Semua sexy2. Jungna melihat jam sudah pukul 1:23 mlm. Jungkook kata mau naik pukul 1:00. Jungna mula mengelabah. Baju semua sexy. Mlg betoi nasib hang jungna. Lme2 bahagia gak😊
Jungna mendengar derapan kaki. Jungna memgambil sahaja baju di situ dan meluru ke bilik air. Jungkook msuk biliknya melihat jungna msih tiada.
"Mndi lagi kot" kata jungkook mengeluarkan phone dan bermain.
Jungna mula resah. Berpeluh sejuk dia dlm bilik air. Jungna hnye melihat diri dia di cermin.
"Jungna kalau kau nk selamat baik kau dgr ckp dia." Jungna melihat dirinya begitu sexy.
Jungna keluar dri bilik air. Jungkook melihat pintu bilik air kerana sperti susuk tubuh di situ. Terpegun jungkook melihat jungna begitu menawan dan sexy
Jungna mulai x selesa apabila jungkook tenung seperti mau terkam dia. Nasib dia ambik baju yg agak tutup. Kalau x hbislah. Jungkook senyum dan mendekati jungna. Jungna kebelakang apabila jungkook melangkah kedepan.
Jungna di dinding. Jungkook dekat dan mengunci jungna dgn dua belah tapak tgn di dinding. Jungkook tenung jungna melihat atas bwh. Bgi jungkook jungna 'luar dan dlm' cantik. Tibe2 tgn jungkook merangkul pinggang kecik jungna.
"Ha.. hajima..." tolak jungna tgnnye di dada sasa jungkook.
"Wae.. hmm? Rugilah aku byr mahal2 kat ahjumma kau tapi sikit pun kau x nk." Ujar jungkook
"Sye x minx pun awk beli sye kat ahjumma sye" kata jungna.
"Tapi nilai 2juta won tu x bermakna bagi aku. Aku rse tu sikit. Tapi depan mate aku ni berharga" jungna mendukung jungna dgn bridal style. Terjerit kecil jungna.
Lalu jungkook meletak jungna ke katil sebesar king size. Jungkook ontop jungna.
"Kau x pyh takut. Aku boleh bahagia kan kau" jungkook membelai pipi jungna yg gebu dan putih. Jungna sperti kaku. X pernah namja lain menyentuh nye begini.
🔞🔞🔞🔞🔞🔞
Jungkook mencium bibir jungna dgn aggressive. Jungna menolak nolak jungkook. Tapi tgn nye di tahan oleh tgn jungkook. Jungna x membuka mulut. Jungkook melepas kan tgn dia yg tahan tgn jungna lalu memegang tmpt sensitive jungna. Jungna mendesah kecil trus jungkook masuk lidahnya. Lidahnya asyik bertembung dgn lidah jungna.
"Umphh!! Hah hah hajimaa" jungna menolak muka jungkook
"Wae? You dont like it?" Tnye jungkook penuh menggoda
"Sye x murah mcm mn3 awk sngke" baru sahaja jungna mahu bgun jungkook menahan.
"X boleh. Aku dh stim. Dgr ckp aku. Sikit kau x dgr ckp aku dri bdn kau akan ke abu" ugut jungkook. Jungna tiada pilihan. Hnye relakan sahaja.
YOU ARE READING
SLAVE FOR MAFIA++JJK
RomanceJungna berkerja di Cafe Love Maze. Hidup nye normal. Ahjussi choi syg kpdnya manakala ahjumma choi slalu deranya bila ahjussi choi tiada di rumah. Ahjumma choi percaya yg jungna membunuh ank nya. Hidup nya berubah apabila.............✋ ...