1Глава

13 0 1
                                    

Здравейте, аз съм Ел(16). На бързо ще ви разкажа какво се случва с живота ми.
Имам най-добър приятел на име Флин, с него се познаваме от както се помня, дории и преди това. Това беше тъпо, както и да е. Имам и най-добра приятелка и нейното име е Алистерия, кръстена е на дядо си Алистър, но все тая. Та тя изобщо не си харесва името (не я съдя) за това всички я наричат Али. Имам малък брат на име Лой, може да е едва на 7 годишни, но всякаш цяла вечност ми къса нервите. Та да продължа баща ми Себастиян, ааа най-добрият баща в целия ами в целия Лондон, мда точно така от Лондон съм. За майка си няма да говоря нямам какво да кажа, почина преди 6 месеца, трудно е признавам. Понякога ми се иска да има с кого да разговарям, знаете какво имам предвид да разговарям с някой за женски неща и неща за които не мога да споделя на всеки. Но съм късметлийка, че имам Флин и Али. Те наистина са най-добрите приятели изобщо съществували някога.
-Ел тук ли си ? /Чу се глас идвайки от долу.
-Боже, това е Флин! Върнал се е. /Казах аз и се втурнах към кухнята.
-Ел! /извика той и протегна ръце в знак да го прегърна. Изобщо не се замислих, засилих се към него и скочих с него.
- Флин! Боже, кога се върна, защо не се обади щях да те посрешна. /Засипах го с въпроси на които дори не търсих отговор, просто се вълнувах, че той отново си е удома.
-Исках да те изненадам, а и Люк ме взе.
-О, Люк!?! Ами добре. /Казах усмихвайки се.
По късно ще ви разкажа за него.
-Утре е първият учебен ден, някакви планове, бъдеща единадесетокласничке? /Попита Флин.
-О, да добре, че ми напомни тряабва да измислим какво ще представим на карнавала.
-Дааа! Ще го измислим /Отговори той.
-Естествено. /Казах аз.
-Ей ъмм..Ел?
-Даа Флин?!?
-Искаш ли тази вечер да спиш вкъщи? / Попита ме Флин.
А аз кимнах в знак на съгласие, събрах необходимите неща за преспивсне и тръгнахме към тяхната къща.

Our Little Se©®etWhere stories live. Discover now