Výměna

995 75 19
                                    

Kirishima

Sakryš.Měl to být supr den.Jen kdyby se nestala ta příšerná nehoda.S Kaminarim jsme byli nakupovat,když tu do nás vrazil pouliční zloděj. Chytli jsme ho hned,to nebyl žádný problém,bohužel ten zmetek se nám pomstil.Ještě než ho zabásli,tak nám s Kaminarim vyměnil těla.Takže já teď trčím v jeho těle,on v mém a netušíme,jak se dostat zpátky.Nikdo o tom zatím ještě neví.Domluvili jsme se,že dokud se to nevyřeší,já si vezmu jeho pokoj a on bude v mém.A ve škole hold budeme hrát.Neštěstí bude zítra pátek

Mě by to osobně zas tak nevadilo,kdyby tu nebyl menší problémek.Chodím již několik měsíců s Bakugou.A zítra máme rande.Pevně věřím tomu,že kdybych se mu pokusil vymluvit,či vykroutit,tak mě stáhne zaživa z kůže.A Kaminarimu to říct nemůžu.Ne že by mi vadilo,že se o nás dozví,ale Bakugo je stydlivý.Přísahal,že jestli někomu o našem vztahu řeknu,tak zabije nejprve mne a potom všechny ostatní lidi na planetě Zemi.Není zbytí,hold se musím Bakugovi omluvit,že mi třeba není dobře.Počkat.To Kaminari se mu bude muset omluvit.Do hajzu.Snad to přežije.

Kaminari

Mám pocit,že se zblázním.Už dvě hodiny po tom incidentu s výměnou sedíme na lavičce v parku.A navíc to vypadá,že řešení hledám pouze já.Kirishima se celý třese a něco si pro sebe mumlá.Párkrát do něj drbnu a zeptám se,jestli je v pohodě.Stres mému tělu totiž rozhodně neprospívá.Kirishima na mě zvedne oči,usměje se,popřeje mi upřímnou soustrast a pokračuje dál v přemýšlení.Já jsem ještě chvilku zmatený,toho kluka fakt chápu čím dál tím míň,ale nechám to plavat a snažím se opět vymýšlet,jak se dostat zpět do mého krásného těla.Ne že by Kirishimovo tělo bylo špatné (Dokonce je i pěkně vypracovaný),ale červenou fakt nemusím.Jestli takhle zůstaneme,tak se obarvím.A upiluju si zuby.Už několikrát jsem se s těma tesákama kousnul.Fakt nechápu,jak to Kirishima může vydržet.

Najednou ucítím podezřelý zápach.Ještě něž stačím zareagovat,obalí mě vlna elektřiny a já ztrácím vědomí.

Kirishima

Díky bohu za moje silné tělo.Jinak by byl Kaminari na prach.Jak jsem tak seděl a přemýšlel,nevšiml jsem si,že začínám jiskřit a najednou bylo po lavičce.Fakt se musím tu sílu naučit ovládat,jestli takhle zůstaneme.Jinak by to mohlo příště dopadnou velice zle.Přehodil jsem si svýho nejlepšího kamaráda na záda a vydal se na ubytovnu.Pod jeho tíhou se mi podlomily kolena.Já vím,že nejsem muší váha,ale myslel jsem si,že Kaminari alespoň trochu posiluje.

Kaminariho jsem do postele dovlekl asi po hodině těžkého oddechování.Když se probral,omluvil jsem se mu a vyčerpáním jsem usnul na podlaze.On mě ovšem hnedka probral a vykopl z mého (nyní jeho) pokoje a já zapadl do jeho (nyní mé) místnosti. Jsem stejný bordelář jako Kaminari,takže mi nepořádek nevadí.Všude po zemi se válely kusy oblečení,nějaké papíry a za stolem jsem našel kus něčeho plesnivého,co kdysi možná bývalo jídlo.

Lehl jsem si do postele a došlo mi,že jsem zapomněl říct Kaminarimu,aby se zítra večer někam ztratil a rozhodně se nepřibližoval k Bakugovi.Tak by z toho snad mohl vyjít bez zranění.No nevadí,zítra je taky den.Doufám že si toho ve škole nikdo nevšimne a vše proběhne v pohodě.

Další den

Kaminari

Zaspali jsme.Tudíš jsme do třídy vletěli o dvacet minut později a oči všech se upřeli na nás.Náš plán o tom,že budeme nenápadní zdá se selhal.Kecli jsme si na místa (málem každý na svoje) a snažili se tvářit nenápadně.Samozřejmě jsme vypadali jako ti největší magoři na světě.

VýměnaKde žijí příběhy. Začni objevovat