Ráno. Klasické ráno ako každé iné. Nekonečné vstávanie. Práve dnes je pondelok. Nenávidím pondelky. Ale tak čo už musím ho nejak prežiť. Po zjedení mierne pripečených toastoch som ako tak pripravená na nový deň. Obliekam si šedý kabát a bežím na autobus pretože zasa nestíham. V autobuse ma už čaká Sarah, moja najlepšia kamarátka. A je to tu. Autobus zastal pred školou. Musím sa dvihnúť a odkráčať až do triedy. V mysli dúfam že dnes to bude pokojná cesta bez urážok a naschválov. No ako zvyčajne som sa mýlila. Hneď na chodbe už začne pokrikovanie. Ako prvá začala moja spolužiačka Jessica "Hej ty dávaj pozor aby si nezakopla! Ako včera ty hlupaňa!„ nahlas sa začala smiať. Do očí sa mi nahrnuli slzy. Rýchlo som bežala na toalety. Ale Jack z 8.B mi stihol podsunúť nohu, takže som spadla. Jessica sa začala hlasnejšie smiať aj z jej dvoma kamarátkami - Daisy a Layla. Sarah mi podala ruku a rýchlo som vbehla na toalety. Sarah za sebou zavrela dvere. Mala som červené a uplakané oči, tak mi podala vreckovku. Povedala mi „Kašli na nich, oni ťa nemôžu zlomiť, nemôžeš sa nechať." bola som len ticho lebo som vedela že má pravdu ale ja sa im nemôžem postaviť. Keď som sa mierne upokojila prišla som k mojej skrinke. Vybrala som si zošity a plnými rukami som sa snažila zamknúť skrinku. Zošity som podala Sarah a ďalej som sa snažila. Kladka nešla zamknúť. Nadýchla som sa a dala som tomu poslednú šancu. Ako som zamykala kladka sa mi roztrieštila v ruke. Vôbec som nechápala ale v tej chvíli začal zvoniť zvonček tak som kúsky kladky hodila do skrinky zabuchla ju a utekala aj zo Sarah na hodinu. Sadla som si do lavice a prezerala som si dlane. Vyzerali celkom normálne až na to že neboli. Začala som listovať v učebnici a vzala som do ruky ceruzku aby som si mohla robiť zápisky. Ako som tak listovala Jessica mala opäť blbú poznámku. Stúpol vo mne hnev a tak som v dlani som roztrieštila ceruzku. Bolo mi to veľmi divné. Ako som tak pozerala na dlaň v ktorej ostala ceruzka zazrela som modré svetlo.
YOU ARE READING
Sila
Science FictionPríbeh o mladom dievčati ktoré v škole šikanujú. Ona má však naprirodzené schopnosti ktoré zmenia nie len jej pohľad na svet...