12.Kapitola

178 15 0
                                    

Veľká kovová brana cez ktorú nebolo vidno dnu. Sa začala pomaly otvárať a odhaľovať moderné mestečko. Sabri vstúpila dnu s úsmevom na perách no Lunis váhal. Sabri mu pokynula aby išiel aj on ďalej. Lunis opatrne vykročil ďalej a veľká brana sa zase za nimi potichu zavrela. Keď Lunis vykročil ďalej do nosa ho udrela zmes všetkých pachov členov tlupy. Práve včas si všimol že k nim idú štyria ľudia. Pár, žena s hnedými vlasmi a zeleno hnedými očami vedľa nej išiel muž s čiernymi vlasmy a šedymi očami držali sa za ruky. Po ľavej strane išiel asi tak 16 ročný chalan s hnedými vlasami ale so šedymi očami. Lunis usúdil že je to toho páru syn. Vedľa nich po pravej strane išiel chlapec s čiernymi vlasami a modrými očami, ten chlapec nemohol mať viac ako 12 rokov. Keď prišla táto štvorica až k nim Sabri sa im uctivo uklonila. Lunis tam stál stale omračený rôznymi pachmi. Keď si všimol uprený pohlad ich Alfy poklonil sa. Alfa prehovorila ,,Sabri som rád že ťa vidím späť živú a zdravú už sme ani nedúfali" a objal ju ,,Vitaj späť do rodiny" pozrel sa ich Alfa na Sabri s úsmevom. Pred tým než stihol Alfa niečo povedať Lunisovi. Oddialo sa veľa vecí. Lunisovy udrela najkrajšia vôňa na svete santalovèho dreva a mentolu. Partner, je tu náš partner. Kričal v duchu jeho lev. Bol to novinou že ani nepostrehol že niečo teda skôr niekdo k nemu beží. Bol to ten malý chlapec s čiernymi vláskami a modrými očami, boli to oči z jeho sna. Pokľakol pred ním na jedno koleno a keď mama chcela chytiť svojho utekajúceho synčeka tak jej unikol a vrhol sa do náručia Lunisovy. Lunis mu objatie opätoval a vtedy Lunisovy do nosa udrela tá istá vôňa santalu a mentolu. V tom mu do seba všetko zapadlo ten to chlapec je jeho mate. Teda jeho partner či druhá časť jeho duše.

Moon lion boy x boy SkWhere stories live. Discover now