~~1~~

8 2 0
                                    

Βάλτε το mi gente  την ώρα που διαβάζετε είναι ωραίο.... 😂 😂 😂

Ελα Άγγελε μπορείς να μιλήσεις?
Ναι ρε τι έγινε?
Θα σου πω σε λίγο
Λέγε ρε.!
Περνά από το σπίτι μου σε 1 ώρα.
Οκ
Οκ

ΆΡΗΣ ΡΟV

Αχ δεν ξέρω πως να το πω ούτε στον κολλητό μου δεν μπορώ τι θα κάνω????
Κάθομαι στο κρεβάτι μου και σκέφτομαι πως να του πω αυτό που θέλω δεν είναι ότι πιο εύκολο αλλά θα δω. Φοβάμαι λίγο την αντίδραση του αλλά πρέπει....
Την σκέψη μου διακόπτει μια μικρή δόνηση παίρνω το κινητό από την τσέπη μου και το φέρνω κοντά μου... Ωχ η Μαρία τι θέλει παλι??
( η Μαρία είναι μια κοπέλα από την τάξη μου όπου είναι μια από τις μεγαλύτερες πουτανες του σχολείου έχει πάει με το μισό σχολείο και θέλει να πάει και με το άλλο μισό)
Τι θες? Λέω με μια βαρεμάρα στον φωνή μου.
Ο κόσμος λέει και μια καλημέρα. Απαντάει με ειρωνεία..
Καλημέρα Λέγε τι θες?? Απαντάω χωρίς καν να σκεφτώ.
Τι κάνεις? Λέει και αρχίζει να μου σπάει τα νεύρα......
Προσπαθώ να καταλάβω τι στον πουτσο θες πρωινιατικα.. Απαντάω και αρχίζω να παίρνω αναποδες.
Να μιλήσουμε λίγο. Απαντάει και ακούω ένα γελακι στο τέλος.
Δεν μπορώ απαντάω ξερά.
Έλα ξέρω ότι άμα θες εσύ όλα μπορείς να τα κάνεις... Λέει και αφήνει ένα υπονοούμενο.
Αΐ στο διαολο πρωινιατικα. Λέω και της κλείνω το τηλέφωνο στα μούτρα.
Ε ρε φίλε έχω τον πόνο μου έχω και αυτήν τη μαλακισμενη.......
Τεσπα δεν θα ασχοληθώ με αυτήν....
Εκείνη την ώρα ακούω έναν χτυπο στην πόρτα μου ω ρε πουστη μου δεν θα με αφήσουν σε ησυχία σήμερα...... 😡😡
Ναι απαντάω με νεύρα..
Εγώ είμαι. Ακούω μια μικρή και ταυτόχρονα αστεία φωνή. Αχ η Αναστασία είναι η μικρή μου η αδερφή. Είναι το μόνο άτομο που με κάνει να τα ξεχνάω όλα μου τα προβλήματα. Είναι 12 χρόνων και την λατρεύω..
Έλα Σία μου λέω και Χαλαρώνω..
Ακούω το τρίξιμο της πόρτας και την παρακολουθώ που μπαίνει μέσα χαρούμενη και ανεμελη.   
Τι έχεις Αρουλη μου?? Ποίος σε πείραξε? Λέει με ένα γελακι
Γτ εσύ τι θα κάνεις θα τον δειρεις?? Ρε Μικρό... 😂  τις λέω και αρχίζουμε να γελάμε
1 μην με λες μικρό και 2 ναι γουαι νοτ??. 😂 Λέει και παίρνει ένα σοβαρό βλέμμα.
Καλά καλά μην μας φας κιόλας.. Λέω και Ξαπλωνω στο κρεβάτι μου και βλέπω τα αστέρια.  .  .
(ναι το κρεβάτι μου βλέπει τα αστέρια έχει ένα μεγάλο φεγγίτη όπου έχει απίστευτη θέα)
Καλά καλά δεν θα σε φάω αλλά θα σου κάνω κάτι άλλο.. Λέει και παίρνει ένα αστείο βλέμμα.
Και με ενα σαλτο βρίσκεται από πάνω μου και αρχίζει να με γαργαλαει...
Έλα ρε μικρό σταματά δεν μπορώ... 😂 😂 😂 της λέω και σταματάει για λίγο αλλά προλαβαίνω να πάω εγώ από πάνω της και αρχίζω εγώ τώρα. 😂 😂
Έλα ρε Άρη δεν δεν μπορώ έλα... 😂 😂 😂λέει  και αρχίζει να γελάει πιο δυνατά
Εκείνη την ώρα μπαίνει η μητέρα μας στο δωμάτιο γτ άκουσε τις φωνές μας
Επ τι κάνουνε εδώ τα παιδιά? Λέει και μας κοιτάει.
Μαμά ο Άρης με γαργαλαει λέει με παράπονο.
Μαμά ο Άρης με γαργαλαει λέω πιο κοροϊδευτικα... 😂 😂 😂
Αντε ελάτε κάτω να φάμε και αφήστε τα αυτά....
Τι φαΐ έχει λέμε και οι δύο ταυτόχρονα
Μπάμιες με κοτόπουλο
Αααα οκ λέμε πάλι μαζί
Μόνο κότα θα φάμε....
Αντε βρε. 😂 😂
Μμμ καλά φεύγει πρώτα η μικρή και μετά από 2 λεπτά εγώ..
Κατεβαίνω από την σκάλα και βλέπω τον πατέρα μου να κάθεται στον υπολογιστή και κάτι να βλέπει. Χεστικα προσωπικά αλλά οκ.... (αυτός δεν είναι ο πραγματικός μου πατέρας είναι οι καινούργιος γκόμενος της μάνας μου.. Ο πραγματικός έφυγε όταν ήμουν 10 ετών..)
Καλησπέρα αγόρι μου τοι κάνεις? Λέει και με βλέπει στις σκάλες να κατεβαίνω..
Καλά Μιχάλη... Απαντάω ξερά
Πώς ήταν η μέρα σου σήμερα? Με ρωτάει και εγώ τα παίρνω....
Δεν σε ενδιαφέρει απαντάω και παίρνω το κινητό μου Και στέλνω μήνυμα στον Αγγελο....
Εκείνη την ώρα με πιάνει η μάνα μου να μου μιλήσει.... Ωχ άρχισε πάλι 😒😒
Ρε Άρη ρε Άρη τι σου έχω πει μήλα καλύτερα πατέρας σου είναι.
Όχι μάνα πατέρας μου είναι ο Κώστας αυτός μου έμαθε να μιλάω να παίζω μπάλα ⚽ και μιλάω σε όποιον θελω και να λέω ότι θέλω...
Ρε Άρη λίγος σεβασμός δεν βλάπτει...
Άσε με ρε μάνα και εσύ τώρα..
Που πας ρε Άρη?
Στο δωμάτιο μου είναι ο μόνος χώρος που με κάνει να ηρεμήσω.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Παίρνω τηλέφωνο τον Αγγελο που είναι και αυτόν ο Μαλακας??
Μετά από 10 λεπτα ακούω το κουδούνι της πόρτας επιτέλους ρε φίλε..  .
Κατεβαίνω τρέχοντας στη σκάλα και ανοίγω την πόρτα τον βλέπω.. Είναι πολύ περίεργος... Τεσπα τον τραβάω από το  χέρι και πάμε στο δωμάτιο μου. 
Τι έγινε ρε μαλακά?? λέω και είμαι έτοιμος να τον βρίσω αλλά δεν θα το κάνω...
Άσε ρε μαλακά. Μου την έσπασε η Μαρία... Με πήρε τηλέφωνο και μου έλεγε ότι θέλει κάποιον και τέτοιες μαλακίες.. Λέει και αραζει στο κρεβάτι μου.
Εσύ τι έκανες? Ρωτάω γρήγορα και πέφτω και εγώ στο κρεβάτι μου.
Τις το έκλεισα στην μούρη Ε δεν γίνεται να με παίρνει και να λέει μαλακίες. Λέει και ανεβάζει τον τόνο της φωνής του.
Και εμένα με πείρε. Λέω και ανοίγω τον φεγγίτη για να δω τα αστέρια..
Τεσπα ρε μαλακά δεν ήρθες εδώ για να μιλάμε για την καρια την Μαρία.
Αχ ρε Άρη μπορώ να μείνω εδώ το βράδυ αρπαχτηκα με τους γονείς μου και δεν θέλω να νομίζουν ότι θα πάω εκεί το βράδυ.. λέει και με κοιτάει μέσα στα μάτια.
Οκ τε Άγγελε μείνε.......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ε τι κάνετε?? Πως είστε?? Πως σας φαίνεται το βιβλίο? Είναι ακόμα αρχή αλλά υπομονή όλα θα γίνουν  ντοντ γουορινγκ........
Τι παίζει με τον Άρη?? Όλα θα θα τα μάθουμε.....
Πατήστε το αστεράκι προτείνετε το βιβλίο σε φίλους αυτό και το <<μα τον ερωτευτηκα >> πάλι εγώ το γράφω.......
Spoiler :κάποιος κάτι παθαίνει... Δεν λέω αλλά.......
Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο

Χριστίνα που κοιμάται όρθια 😂😂

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jun 14, 2018 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

I 'm different... Donde viven las historias. Descúbrelo ahora