DEGİSİMİMİN İLK OKUL GUNU ..

1.4K 45 2
                                    

SABAH ERKENDEN KALKİP ELİMİ YUZUMU YİKAYİP HEMEN SACLARİMİ YAPMAK İCİN AYNANİN KARSİSİNA GECTİM.

BUGUN İLK KEZ ESKİ HALİME DONUK BİR SEKİLDE OKULA GİDECEKTİM BANA KEZBAN GİBİ İGRENC BİR LAKAPTA BULUNAMİYCAKLAR HEMEN DALGALİ FONUMU CEKİP GOZ MAKYAJİMİ DA YAPTİKTAN SONRA TOZ PEMBESİ RUJUMU DA SURUP DOLABİMİN KARSİSİNA GECTİM.

MİNİ SARİ ETEGİMİN UZERİNE MOR GOBEGİMİ ACİKTA BİRAKAN BİR T-SHİRT GİYDİM AYAKKABİ OLARAKTA CONVERSLERİMİ GİYİNDİKTEN SONRA HAZİRDİM TAM KAPİDAN CİKACAKKEN PARFUM SİKMAYİ UNUTTUGUMU FARK ETTİM VE SİKTİKTAN SONRA ARTİK HAZİRDİM.

...

OKULUN KAPİSİNDAN GİRDİGİM ANDA BUTUN GOZLER UZERİMDEYDİ OZELLİKLEDE RUZGARİN. EVET RUZGARİN RUZGAR BENİ YİYİCEKMİS GİBİ BAKİYORDU HEMEN SİNİFA CİKTİM BENİ MELİSİN DE GORMESİNİ İSTİYORDUM SONUCTA İLK GUNUMDU.

BU DEGİSİMDEN SONRA KORİDORDA BENLE DALGA GECEN HERKES BANA SELAM VERİYORDU . TEK GERCEK VARKİ BENİ ESKİ İGRENC GİZEMLİ TİPİMLE.KABUL EDEN TEL KİSİ MELİSTİ. BU YUZDEN MELİS BENİM GERCEK DOSTUM.

OKUL CİKİSİ ...

+GUNCEE

ARKAMİ DONUP BAKTİGİMDA ADİMİ SESLENEN KİSİ OZGURDU .

OZGURLE BUGUN KANTİNDE TANİSMİSTİK GAYET TATLİ BİRİYDİ. BENİ GULDUREBİLİYORDU.

-EFENDİM OZGUR?

+EVE BİRAKAYİMMİ SENİ GUNCE?

TAM AGZİMİ ACİP CEVAP VERECEKTİM Kİ RUZGAR "ONU EVE BEN BİRAKACAGİM" DEMESİYLE SOK OLDUM .

-HİCTE BİLE RUZGAR BEN OZGURLE GİDERİM.

+BERABER GİDECEGİZ GUNCE UZATMA

DİYİP BENİ ARABAYA KADAR SURUKLEDİ HAYİRDİR BU COCUGA YA DUN BİR BUGUN 2 NE DEGİSTİRMİSTİ Kİ?

ARABAYA BİNMİSTİK BANA BAKİP BAKİP DURUYODU DAHA DOGRUSU ARABAYİ SURERKEN BANA DEGİL BACAKLARİMA BAKİYORDU BUDA BENİ UTANDİRİYODU.

+ONUNE DON VE ARABAYİ DUZGUN KULLAN RUZGAR

DİYE BAGİRDİM

-OZGUR BAKSA BİSEY YOK AMA.KARDESİN BAKİNCA Mİ SORUN OLUYOR UNUTTUNMU BİZ.KARDES OLACAGİZ

+YA TAMAM KES KONUSMAYALİM EN.İYİSİ.

EVİME GELMİSTİK ARABADAN İNİP KİSACA TESEKKUR EDECEKTİM ACİK OLAN CAMİNDAN KAFAMİ UZATİGİMDA TAM KONUSACAKKEN BİRDEN DUDAGİMİ OPTU "İMM CİLEKLİ COK İYİ HER ZAMAN BU RUJU KULLAN "

DİYİP PİS PİS KAHKAHA ATİP GİTTİ NEYDİ BU SİMDİ OPMUSTU BENİ HABERSİZ.DENSİZ!

UVEY KARDESIM ♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin