Transseksualai-tai žmonės, kurie jaučiasi esantys kitos lyties atstovais.Tai susiformuoja motinos gimdoje, dar negimus, kitaip sakant intrauteriniame laikotarpyje.
Toks žmogus tarsi būtų gimęs vidumi vienos lyties, o išorėje-visiškai kitos.
Tokie žmonės rengiasi priešingos lyties drabužiais ir džiaugiasi, kai aplinkiniai juos palaiko tuo, kuo jie ir jaučiasi esą.Jei tik yra galimybė, transseksualai pasidaro lyties keitimo, plastines operacijas, vartoja hormoninius preparatus.Istoriškai studijos darė prielaidą, kad transseksualų seksualumas gali skirtis nuo tradicinio žmogaus seksualumo.Manoma, kad daugeliui XX a. gai, kas buvo apibūdinta kaip "transseksualizmas", buvo seksualinė prigimtis, ir tai buvo apibrėžta pagal šias sąvokas.
Transseksualūs žmonės dažniausiai nori atlikti lyties keitimo procedūrą, įskaitant ir medicininį jos aspektą. Tai yra, jei toks asmuo yra biologinis vyras, jis nori tapti moterimi, jei yra moteris, ji nori tapti vyru. Ir tokie žmonės dažniausiai tam deda visas reikalingas pastangas, įskaitant ir chirurginę lyties keitimo operaciją.
Žodis „transseksualai“ apima asmenis, kurie jaučiasi esantys priešingos lyties negu jų biologinė lytis ir nori pasikeisti savo lytį medicininiu būdu, kad galėtų visą gyvenimą nugyventi kaip priešingos lyties atstovai.
Viršyje yra transseksualų vėliava.
YOU ARE READING
LGBTQ+
RandomViskas apie LGBTQ+ lytines orientacijas. Homofobijos čia nereikia Highest rank: #5 in random