- Ajutooooor!
Alergam fara vreo directie anume, nestiind incotro ma indreptam. Tot ce stiam era ca trebuia sa scap de toti acei oameni care ma urmareau. Inaintam printre copaci, era noapte si ploua. Nu vedeam aproape nimic in fata ochilor.
-Pe aici baieti! Aici trebuie sa fie tarfa!
O Doamne! Am inceput sa alerg cat de tare puteam, dar eram extenuata. Nu dormisem de doua zile, nu aveam pe mine decat blugii si o bustiera. Eram inghetata de frig, iar talpile imi sangerau. Zece barbati masivi se aflau pe urmele mele. Eram speriata. Nu stiam unde ma aflu si incotro ma indreptam. Totul era in ceata. Deodata aud un urlet de lup. Perfect! Se putea mai rau!? Brusc m-am lovit cu capul de un copac si am cazut. Sange. Sangeram. Iar urletul lupilor si pasii urmaritorilor erau tot mai aproape. Puteam simti moartea cum imi sufla in ceafa. Am incercat sa ma ridic, dar am esuat. Eram mult prea obosita si ranita. Iar ploai asta rece nu ma ajuta cu ninic. Brusc cineva pune mana pe mine. Am tresarit. Acum mi-a venit sfarsitul.
-Nu-ti fie teama, haide cu mine! Era o voce cunoscuta de barbat, venita parca dintr-o alta lume. Cine rea acest tip misterios si de ce mi se pare atat de cunoscut? Acesta m-a luat in brate si am lesinat.
CITEȘTI
Secrtele Familiei Smith
Teen FictionChriss credea ca are familia perfecta, asta pana cand intr-o zi descopera ca nimic nu e ceea ce pare a fi...