Capitolul 9 - Sunt insarcinata ? 🔞

153 5 0
                                    

    Se facuse seara si il asteptam pe Vlad sa bina cu prafurile ( adica droguri , dar o sa le spunem asa ) , pentru ca s a dus sa incerce sa mai faca rost , fiindca amandurora ne a placut aseara , si in plus fara nu ne prea mai putem intelege .
   Am auzit usa deschizandu se si apoi inchizandu se la loc , semn ca venise Vlad . Ma ridic si ma duc spre el .
A: Ai mai facut rost ?
V: Da
A: Hai mai repede !
V: Ia * spune si imi da niste plicuri care semanau cu cele de zahar * stii ca nu e nine ce facem !
A: I a uite cine s a gasit sa vorbeasca !
V : Da ..... da' poate facem ceva si .....
A: Si ?
V: Si ne schimbam viata
A: Taci , si ia *spun si ii dau un plic cu prafuri , in timp ce i au si eu unu *
    Incepem sa ne sarutam in timp ce ne indreptam spre camera fara sa despartim sarutul . Vlad ma arunca pe  pat , si vine si el peste mine . Imi da tricoul jos si fac si eu la fel cu al lui . In scurt timp ajungem amandoi doar in lenjerie intima .
     Vlad isi plimba mana usor pe corpul meu ducand o pana in spate ajungand la inchizatoarea sutienului , dandul si pe el jos . Se indrepta usor spre lenjeria intima , incercand sa o indeparteze . In timp ce ne sarutam simteam cum isi baga usor p*l* in interiorul meu . Imi indepartez buzele de ale lui si incep sa scot niste sunete de placere . Vlad continuand sa ma sarute pe sani , vacand miscari de sute vino in interiorul meu . Simteam ca nu mai am aer dar nu vroiam sa ma opresc ............ ( alt ceva nu imi mai aduc aminte , fiindca ne am drogat )

    Ma trezesc a doua zi fara Vlad langa mine . Ma imbrac si ma duc sa imi fac ceva de mancare . Ajung in bucatarie si aid pe cineva batand in usa . Ma duc sa deschid si o vad pe Lara , una dintre prietenele mele foarte bune si iubita lui Cristi (🤐) .
L: Heii .... pot sa intru
A: Da *Spun plecand din fata usi , iar ea venind dupa mine*
L: Am venit pe la voi
A:Vad
L: Sa intamplat ceva cu voi ? Nu ati mai iesit din casa de cateva zile !
A: Sutem bine
L: Iesiti diseara cu mine si Cristi in oras ?
A: Nu ..... avem ...... alte planuri
L: Ok .... pai eu plec
A: Pa
  Merg spre usa in urma ei pentru a o inchide . Ma intorc pentru a continua sandwich ul (nu stiu cum se scrie corect). De odata imi vine o stare de greata . Imi pun mana la gura si fug spre baie .
  In timp intra si Vlad pe usa .
V: Heii , esti bine ?
A: Da , doar ca mi sa facut greata
V: Asa din senin ?
A: Da
V: Poate esti insarcinata ?
A: Asta mi ar m ai trebui !

Secventele din urmatorul capitol

- Nu am folosit prezervativ
- Suna la ambulanta
- O vad cazand din picioare
- Daca nu stim ce ati luat .......

Next la 3⭐
Scrieti ce credeti ca se va intampla mai departe

Drogurii pentru fericire | w Vlad Munteanu Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum