Pohled Lottie
Jelikož Vix je těhotná rozhodla jsem se že za ní budu více chodit a pomáhat jí. A prý se bude malá bude jmenovat Adeliede.
Pohled Vixey
Ráno jsem se vzbudila, tak jako vždy kvůli zvracení. Samozřejmě v 5 ráno. Díky prcku..... Hehe to by jsem měla říkat spíš Lottie. Ta má tak 4 cm i s dvoumetrovíma podpadkama. Po hodině jsem vzbudila i kluky, no nebyly moc nadšení. Když jsme se přesvlékly, šli jsme na snídani. K snídani jsem si vzala tousty se šunkou a sýrem. Mňamka! No dala jsem si jich asi pět, protože jsem měla hlad. Vzala jsem si z pod stolu brašnu a vydala jsem se s klukama na hodinu. Máme dějiny s Binnsem. Takže dospím moje vstávačky s malou.
Poslouchala jsem maximálně dvě věty a pak jsem vytuhla. Ale mě to nemůže mít za zlý. Moc se teď nevyspím. Ale vůbec mi to nevadí. Jsem za to ráda. Miluji malé děti, a tohle je asi jediná šance jak nějaké mít.
O dva měsíce později
Teď jdu od Pomfrayový a všechno je v pořádku, což je obdivuhodné. Za čtyři měsíce se malá narodí. Nemůžu se dočkat, a zároveň se bojím. Bojím se porodu. A taky se bojím že mě otec nějak najde. Určitě by z malé chtěl udělat smrtijedku. Což logicky nechci. Removy jsem to neřekla. Nechci mu dělat starosti.
,,Vix počkej!" Volala na mě Lily. Zrovna jsem šla na oběd. ,,Co potřebuješ" mile jsem se na ní usmála. ,,Já jen jestli se nepůjdeš učit. Nikdo jiný nechce jít. Takže by jsme se mohli naobědvat, a jít k jezeru. Co ty na to?" zvedla jedno obočí. ,,To nezní špatně" pokývala jsem hlavou. S Lily se nejlépe učí. A já bych to docela potřebovala.
Jooo! Zase rozjíždím psaní! Ze začátku asi nebudou moc pravidelně, nebo dlouhé, ale pokusím se vydávat alespoň 3x týdně. Když budu mít náladu tak i vícekrát. Ale většinou budou mít okolo 200 slov. Toť vše.
ČTEŠ
Fox a Pobertové II (DOKONČENO)
FanfictionCover od úžasné Liafaellyn Vixey která je již v šestém ročníku zažije něco mnohem horšího než v předešlém roce.(Jo vím že byla ve třetím ročníku ale corectura ještě nebyla.....)S Remusem bude čekat dítě a právě proto studium budou muset ukončit dřív...