Zelo dobro sva se razumela in ker ljubezen preko mobilnika ne štejemo za pravo zvezo (usaj jaz ne) sva se dogovorila da se bova srečala. Na srečo ima dedka blizu mojega doma tako da ni bilo problema. Prišel je dan 20. december. Tisti dan sem jo prvič videl in takoj mi je bilo jasno da se je splačalo reči da. Takoj sva se objela, še živijo nisem utegni reči. Nato me je predstavila njenim staršem. Podal sem jim roko in se predstavil. Na prvi utis so se mi njeni starši delovali kot dobri in veseli ljudje. Tudi danes ko jih bolje poznam si mislim enako. Odpeljali smo se do manjšega gradu kjer je bila urejena restavracija. Tam so naju odložili in se odpeljali naprej. Ostal sem sam z njo. Gledal sem jo v njene lepe rjave oči. Za trenutek sem dobil občutek da sem hipnotiziran. Moje hipnostično stanje je prekinilo njeno povabilo na pijačo. Sprejel sem. Bila pa je sreda in ravno v sredo gostilna v gradu ne dela. Skomignila sva z rameni in se odpravila po ozki vijugasti cesti proti hiši njenega dedka. V hiši smo veseli kramljali in seveda spraševali saj smo se prvič videli. Pozneje sva se odpravila v eno drugo gostilno ki je bila tisti dan odprta. Naročil sem si belo kavo ona pa kakav z smetano.
Ko sva popila je prosila natakarico za račun. Takrat sem se šele zavedal da seboj nimam denarja. Na srečo ga je imela ona, no nisem prepričan kaka sreča je to saj mi je bilo kar malo nerodno ker običajno fant dekletu plača pijačo in ne obratno.
Bližala se je ura ko sem moral oditi domov. Takrat pa se je zgodilo še nekaj kar vo za vedno v mojem spominu in srcu. Gledal sem jo kako je stala pred menoj z lepimi rjvavimi očmi in skodranimi blond lasmi. Malo sem se nasmehnil jo objel, z nasmehom me je objela nazaj. In takrat se je zgodil. Najin prvi poljub. Misli sem da sanjam a vendarle je bilo res. Stala je pred mano v mojem obemu in z ustnicami na mojih.Prišli smo do drugega pomembnega datuma 20.12.2017
YOU ARE READING
I found the love.
RomanceResnična zgodba o ljubezni primorskega dečka in notranjske deklice, ki pravkar končujeta osnovno šolo.