Mantuire(Iisus Hristos) si Smerenia(darul Domnului)

119 4 2
                                    


Cai de mantuire
Iisus Hristos(Iisus a fost rastignit pe cruce pentru pacatele noastre si a inviat a treia zi, El nu a facut niciun rau ci numai bine: a vindecat boli incurabile, a inviat o copila si un barbat tanar(Lazar), a scos demoni din oameni, a facut oameni mai buni pentru bunatatea lui a fost batut, biciuit chinuit, torturat, scuipat si batut in cuie groase pe o cruce de lemn numai ca cei ce cred in El sa nu piara si sa aiba viata venica, fara El toti fosti pagani(noi) ajungeau in Iad) Deci daca crezi cu adevarat ca El s-a rastignit si a inviat a treia zi pentru pacatele tale esti iertat de Dumnezeu pentru pacatele comise si schimbat in bine si curatit de rau prin sangele lui Iisus varsat acum 2000 de ani pentru tine.
Smerenia prin smerenie distrugi pacatul mandriei(pacatul Satanei) caci ea este sursa a tot raul trebuie sa vezi ca tot ce reprezinti tot ce ai, absolut totul este a lui Dumnezeu pentru ca El le-a creat, tu trebuie sa te vezi cum esti cu adevarat un pacatos nevrednic in fata lui Dumnezeu fara el nu ai nimic si nu faci nimic, pentru ca El este binele si tot ce e bun iar ce nu e de la El este rau si distrugator pentru voi(omul), tot ce a facut Dumnezeu este pentru om tot ce a creat omul e pentru propria-i distrugere.
Credinta din toata inima in Iisus si Dumnezeu credinta adevarata va duce la smerenie si incredere in Iisus si Dumnezeu si va duce la iubirea a tot ce inseamna Dumnezeu si Isus.

Vremurile Din UrmaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum