1.bolum:okul

27 0 0
                                    

Z. Elis

Sabahın köründe uyandım yine .Bu sefer uyandigimda basimda Meltem in dikildigini gordum .

" sen bu satte nasil kalktin"

" bugun okul var onu soylemeye geldim bir yere gitme diye.ben yatmaya gidiyorum saat sekizde hazir ol"

tam donup giderken arkasindan seslendim

"ne okulu yaa.ben okula mokula gitmem.sen git "sakami bu ya okul falan yok.

"Tamam gelme sende artik babana hesap verirsin.o herseyi ararlamis.eski sinifla ayni siniftaymisoz yine.

"bir baba deme .iki ben iki sene okula gitmedim zaten.yine ayni sinif nasil oluyo "

"para herseyi cozuyo.hem okula gitmezsen baban seni yanina alcakmis."

"tabi canim tabi. o okula sadce eglence icin gidicem"sankivokula gidince biseyler ogreniyomda . ama o okula gidip o okuldan da atilicam .oncekiler gibi. Bi gun okulda sinav olmamak icin merveyel okulda yangin cikardik. basta cok kucuktu.ama sonra okul kül oldu.E bizde okuldan atildik.

"Sen hazirlan gidiyoruz."

"Daha cok zaman var hem benim uykum var.sende uyu. cok yoruyosun kendini.Nerdeyse hic uyumuyon dicem yani."

otuz iki dis yalandan alayla siritarak"Cok uyku Aptallar icindir meltem" diyip yanina gittim."Hadi kardesim daha cok isimiz var"

"tamam"cevabini verdikten sonra disari cikti.Burasi karavan zaten bi tane yer var.karsi karsiya yataklar var cok da buyuk biyer degil.iki yatak bi dolap bide tezgah var. dolabi actigimda icinden siyah dar paça siyah bol t-shirt siyah yarim botlarimi giydim. Evet hersey siyah. Bu karavanda siyahtan baska renk yok.Bi camlar beyaz oda normal olarak.disari ciktigimda Meltem arabanin icinde bekliyordu.Arabam benim arabam.Çalinti siyah jip e benzeyen bi goruntusu var ama o degil.Daha kucuk bisey. yasli bi adamdan odunc aldik diyelim ama geri vermemek uzere.Simsiyahlar icinde arabanin surucu koltuguna gectim.Ehliyetim vardi o adam sayesinde yani babam.kendisi cok unlu ve zengin bir is adami..Simdi diyorsunuzdur baban zengin araba niye calinti.O adamin parasini istemiyorum.cunku o paralar kanli.o paralarda annemin kani var o adam annemi gozumun onunde oldurdu.Neyse bu konulara girmeyelim.Eger girersek cikamayiz cunku.

"Nereye gidiyoruz.Yoksa"

"Ewet. K. A. nin yanina gidiyoruz canim kardesim.

"Bana kardesim deme"

Cevap vermedim. HER zaman bunu soyluyirdu zaten.Sonra cebimde birsey titremeye basladi. Uzun surmeden telefon oldugunu anladim.bir elimi direksiyondan cekip telefonu almak icin cebime attim.Telefonu cikarttigimda ekrandaki K. A. yazisini gorunce hemen actim.

"Alo abi"

..........................

"Bizde sana geliyorduk abi"

........................

"Tamam abi

........................

yuzumu Melteme donup"yanimda abi"

....................

"tamm abi "

"noldu ne diyo"

" iş varmisş ona gidin diyo"

"Ne işi"

"çocuklara dondurma dagitcaz ne isi olcak her zamankinden"

"tamam ne zaman"

"bugün ama ne zaman oldugunu daha soylemedi aricakmis."

ZAMANSIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin