I will always love you

1.1K 11 2
                                    

Här kommer min första imagine. Det är första gången jag skriver en. Så mobba inte om den blir dålig.

Den är tillägnad @fiffimolander.

~Felicias Perspektiv~

Jag och Ogge hade idag varit tillsammans i fyra år. Exakt fyra år.

Killarna var mitt upp i deras världsturné och idag spelade dom i sitt egna hemland. Dom hade redan varit i USA och turnerat och idag skulle dom inviga sin Europa turné. Såklart så ska jag vara på plats att stötta dom.

Jag satt backstage med alla killar. Jag satt i Ogges knä och vi pratade om vad vi gjort under dessa fyra år tillsammans. Det hade verkligen varit dom bästa åren i mitt liv.

-Jag älskar dig, sade jag till honom och kysste honom.

-Jag älskar dig med, sade Ogge när vi avslutade kyssen.

-Killar ni ska inta scenen om 5 minuter, säger Daff.

Killarna börjar gå mot scenen och jag blir visad till min VIP plats.

Killarna kör några låtar och efter en stund så kommer en vakt och hämtar mig. Jag följer med honom och efter en stund så står vi bakom scenen. Efter någon minut kommer Ogge fram.

-Följ med mig, säger Ogge.

Ogge tar mig ut på den gigantiska scenen. Hela publiken skriker när vi kommer ut.

-Detta är Felicia, min underbara flickvän, säger Ogge och hela publiken ger ifrån sig ett "aww".

-Idag har vi varit tillsammans i fyra år, säger han och publiken klappar sina händer.

Ogge säger inget mer utan han går ner på knä och tar fram en ask ur fickan. Jag håller händerna för ansiktet och känner hur mina ögon vattnas.

-Felicia vill du gifta dig med mig? Frågar Ogge sen.

Jag slänger mig runt hans hals och viskar "ja" i hans öra. Sen möts våra läppar i den mest perfekta kyssen.

_________________________

Så detta var min första imagine. Hoppas ni gillade den.

ImaginesWhere stories live. Discover now