2.část

12 0 0
                                    

No jo...dětství šlo dál,a také dál šla i moje psychika,nemíním tu psát jak jsem vyrůstala...začneme rovnou nástupem do 1.třídy.


Píše se datum 4.září 2011,nastuúuji dp své 1.třídy!Všechno jde z hladka,ve škole je sranda,baví mě se učit,ale když už zvoní na konec vyučování a máme jít na oběd a pak domů,tak se ve mně objeví úzkost...strach jít domů.

Táta se dstěhoval a nechal mě a mámu se sestrou samotné,NE! neudělal to pro to,že by jsme mu my děti překážely NE! nic takového,ale proto,že už nedokázal žít s ženou,co fetuje!! Máma si našla přítele...FET'ÁKA co byl v base 5let za krádeže,znásilnění atd.

(jak jinak že ano...fetka+fetka=vztah ještě do ted'+ další díě=chudák to další dítě)

Asi už vám všem došlo,že jsem byla vychovávana v drogách....

ANO!přesně tak..byla...ve 4.třídě jsem jednu zkusila...táhlo se to semnou..lidé odcházeli a zase přicházeli,nepomohli mi kamarádi,ani psychologové,ani nápravná centra. 

Šla jsem bydlet k tátovi,měl přítelkyni,ta měla dvě děti,měli jsme barák,peníze,auto všechno co jsme jen chtěli i ŠTĚSTÍ!Udělali si další dítě a bla bla bla. Ona začala mého tátu podvádět,udělala velkou chybu,táta zbalil jak mě,tak i sebe a šly jsme bydlet samy...po čase,si znovu našel přítelkyni,ve stejné práci,no asi víte jak to šlo dál,žijeme s ní už 3roky,má s ní dítě a ted'čekáme další.


No....já si našla kluka,láska a tyhle píčviny...on mě začal podvádět...rozešly jsme se,můj táta mu dal druhou šanci,tu si posral taky právě ted',před 9ti dny...rozešel se semnou 3.6.2018 :) no takový hezký na to,že semnou vymrdal!

KURVA!! kdykoliv si řekl,tak já s ním šla mrdat!! a víte co mi řekl?víte co mi napsal,když mi dával konec? Ne? tak já vám to ted'popíšu.

J=Já

O=On

(aby jste pochopili kdo je kdo ok?)


Takžer,začal měnit přezdívky na nikdo,měnit emoji a barvu chatu,no prostě ty dnešní typické rozchodyco si budeme říkat vid'te. A tady to začalo:

J:Lásko? co to má znamenat?Proč to děláš?Co se dějě?

O: Co by bylo?Tobě to nedochází?

J:Právě že dochází a to to nemůžeš napsat normálně?To jseš tak slabej a musíš dělat tohle?

O:Ne,nejsem slabej,jen jsem děvkař a ted'jak ti došlo,ti dávám konec...nebaví mě mrdat jenom s tebou,chci mrdat i s jinýma,s tebou to už je ohraný.

J:Oh,tak to jseš ještě víc slabej,rozejít se jen kvůli tomu,že tě nebaví už mrdat pouze semnou?! Ale ok,jak chceš,já to budu muset střebat a ty si užívej s jinými,třeba budou lepší,jak já.

O:Ale musím říct,že jis mi ho fakt mega libově kouřila.

J:Tak a víš co? jdi do píči!Využil jsi mě jenom na to,abych ti dělala každodenní radost! a zakecal to vztahem!Já tě milovala fakt skutečně a ted'tohle?Takhle se projevuje ubožák,co holku využívá,jen k mrdání.Tak pac a pusa! 


No jo...takhle ukončil vztah semnou,asi si říkáte,že jsem hned vyjela,ale promin'te,když jste měli den po tom mít jakoby že jste spolu už půl roku?No nenasralo by vás to?Asi jo ale vid'te?

No tohle je taky jedna z dalších píčovin...jenže postupem času,sjem se dostávala do Bohnic,past'áku,a na odykačku z drog,ano,taky jsem fetovala.Tak,jaká matka,taková asi dcera ne?


Je mi ted'13,ano mrdala jsem ve 13ti,ano fetovala jsem ve 13ti,ano řezala jsem se 13ti,ano kouřila jsem ve 13ti,ano dělala všechny možný věci ve 13ti!No vlastně...ještě dělám.


Je mi pořád 13 a já v tom pokračuji znovu,řežu se,chlastám,kouřím,beru drogy...jo,jsem blbá,já to vím,jenže...mě to tu nebaví víte?Ráda bych,aby to bylo vše tak,jako to mají děti ve filmech....no nebudu popisovat,asi vám to dojde...prostě...CHCI UMĚT ŽÍT!


Napište m,i do komentářů,co chcete,abych víc rozvinula nebo tak,ráda vám odpovím a napíši o tom! 





Moje life storyKde žijí příběhy. Začni objevovat