bi acayip Melisa, deli dolu Aleyna, Bilge ( ona bir şey bulamadık. ) ve onlarla birlikte olan tatlı çocuklar, anormal insanlar, atarlı ergenler...
NOT: Melisa bunu yazarken yere yapıştı.
Bilge nin ağzından
Sabah yine moron moron kalktım. ilk önce bahçeye çıkmak için hazırlandım. turkuaz şortumu ve üstüme kedili tişörtümü giydim. Tam o an aklıma havuza girmek geldi. Kendime küfrederek üstümdekileri çıkardım. kızları aradım. Melisa dışında hepsi geliyodu. turuncu mayomu giydim.
Kızlarla havuzda neden Melisa nın havuza girmediğini düşündük. ardından Melisa havuza geldi ama havuza girmedi. neden havuza girmediğini sorduk. oda havuzun soğuk olduğunu ve girmek istemediğini söyledi. biz üsteledik ama Didem ve 1.Melike ( 1.Melike diyorum çünkü iki melike var ve bu melike daha önce doğdu ) üstelemedi. Aleyna ve 2.Melike ( 2.Melike bizle daha çok takılır ) umursamadı.zaten bi ben bokum.
Tur attık ve biraz oyun oynadık. ardından hep beraber eve gitmeye karar verdik ve gittik. duşa girdim.
Aleyna nın ağzından
Duşumu almıştım. ne giysem diye 2 saat dolabın önünde durdum. Tam ne giyeceğimi belirlemişken telefon çaldı. arayan Melisa'ydı.
- dışarı çıksana kankağğğ. ağzıma çiğköfte atıp melisa ya cevap verdim
- onğğ dakikayaağğ geliyoruğğm.
- kapa lan kapa. deyip telefonu kapattı. ve ben onu tekrar arayıp
- gerizakalığğğ. deyip kapattım tekrar dolabın karşısına geçip ne giysem diye düşündüm. üzerinde obey yazan tişörtümü altıma kot şortumu ve ayakkabı olarakta mor supra giydim. saçımı topuz yapıp ( kuaförün yapamayacağı derecede güzel yaptım tabi ) dışarı çıktım.
Melisa nın ağzından
özel haftamda olunca havuza giremedim. lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgi.havuza girmediğim için duş almadım ve hemen giyindim. üstüme kırmızı gap tişörtümü altıma kot şortumu ve ayakkabı olarakta mor supra giydim( zenginiz çaktırmayın )
aleyna yla olan telefon görüşmesinden sonra beyaz Adidas çantamı alıp bahçeye çıktım.bu arada çantamda küçük bi kütüphane var. parka gidip kulaklıklarımı takıp son ses justin bieber açtım. garip garip hareketler yaptım. belieber olmanın yan etkisi.
Bilge nin ağzından
duştan çıktım ve sabah giydiklerimi giydim ve altına beyaz supralarımı giydim. arkadaşlarımızla aramızdaki supra aşkını kimse yok edemez. zaten melisa yakında suprayla evlenicekte. hemen bahçeye çıktım.
Aleyna nın ağzından
kulaklığımı takıp parka doğru yürüyodum ki melisa yı Salıncakta tuhaf hareketler yaparken gördüm. kesin oda benim gibi justin dinliyodur.Kesin.
Melisa nın sağlandığı salıncağın arkasına geçip onu ittirdim. yere yapışıyodu gerizekalı.
- deliğğ misin yağğğğğğ sen?
- Hayır değilim ama senin olduğunu düşünüyorum.
bende salıncağa geçip salanmaya ve deli deli hareketler yapmaya başladım.
Melisa nın ağzından
deli deli hareketler yaparken bize garip garip bakan bilgeyi gördük.
YB BUGÜN YADA YARIN GELİR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ YAZ TATİLİ İSTİYORUM
Teen FictionMerhaba. benim adım bilge. 14 yaşındayım.uzun boyluyum ,açık kahverengi gözlerim var , saçlarım dalgalı ve kumral. Aleyna nın ağzından Merhaba .benim adım aleyna.14 yaşındayım . Orta boyluyum, koyu kahverengi dalgalı saçlarım var, koyu kahverengi gö...