Το καλοκαίρι έφτασε οι ανθρωποι αρχισαν να βγενουν στις παραλίες.
Η γυναικες να φοράνε σέξι μαγιό και οι άντρες να τις κοιτάνε με βλέμμα αξέχαστο. Μια μέρα ομως ο Νίκος συνάντησε την Λίνα. Η Λίνα ηταν ενα κορίτσι 22 χρονον που είχε παει διακοπές με την παρέα της. Εκει ομως συνάντησε τον Νίκο ο οποίος ειναι ενα καλό αγόρι 23 χρονον που έμενε σε αυτο το νησί και είχε βγει για μπάνιο. Αρχικα η Λίνα δίστασε να παει να του μίλησε και γι αυτο απο το ανχος της λυποθημησε. Ο Νίκος ομως την πηγε γρήγορα στο νοσοκομείο και απο εκείνη την στιγμη ειπαμε και τις πρώτες κουβέντες μεταξύ τους.
-(Λίνα) Γεια σου Νίκο
-(Νίκος) Γεια σου Λίνα
-(Λίνα) Τι κάνεις
-(Νίκος)Καλα είμαι. Εσυ;
-(Λίνα ) Απο πότε κυκλοφορούν τόσο ωραια παλικάρια σε τέτοια νησια
-(Νίκος)Απο τοτε που υπαρχουν όμορφες κοπέλες
-(Λίνα ) 😘😘😘😘😘
-(Νίκος)❤❤❤❤❤
-(Λίνα )Σε αφήνω τωρα γιατι πρεπει να φύγω θα σε δω το βράδυ
-(Νίκος)Αντίο Λίνα θα τα πουμε
Έφτασε το βράδυ η Λίνα περιμένει τον Νίκο για να πάνε για ποτό. Ο Νίκος έφτασε. Η Λίνα είχε κοκκινήση.
-(Νίκος) Παλι εδω ενα ομορφο κορίτσι;
-(Λίνα) Μα φυσικα αφού εδω κυκλοφορούν τόσο όμορφα παλικάρια είπε να βγω να γνωρίσω κανένα.
-(Νίκος) Ωραια παμε για ποτό;
-(Λίνα) Παμε.
Τα παιδιά πήγανε για ποτο εκει ομως η Λίνα είπιε πολύ και γι αυτο ο Νίκος την πήγε σπιτι της. Αλλα έγινε κατι απερίγραπτο ο Νίκος δεν δίστασε και την φίλησε η Λίνα χάρικε και γι αυτο συνέχισαν. Οταν ήρθε το πρωί ο Νίκος μάζεψε τα πραγματα του και έφυγε. Η Λίνα μόλις ξύπνησε κατάλαβε πως ο Νίκος είχε φύγει και γι αυτο είπε στην παρέα της να φύγουν να γυρίσουν σπίτια τους η παρέα το δέχτηκε και ολοι μαζι γύρισαν στο σπιτικό τους με πολλές αναμνήσεις και περιπέτειες. Η Λίνα όμως δεν τον ξέχασε τον Νίκο και γι αυτό τον ονειρευόταν συνέχεια αλλα καποια στιγμη τον ξέχασε και προχώρησε μπροστά αφήνοντας το παρελθόν και τις βλακείες που είχε κάνει. Ο Νίκος ομως την είχε ξεχάσει απο εκείνη την νύχτα στο σπιτι της Λίνα με αποτέλεσμα να την αφήσει στα παλιά του όνειρα και να προχωρήσει μπροστά με την σχολή του που είχε σπουδάσει η οποία ειναι σχολής κατάδυσης γρήγορων ανθρώπων που βοηθούν ανθρώπους. Τελος οι δυο αυτοί ανθρωποι ξανά συναντήθηκαν γέροι ετσι ώστε να θυμηθούν τα παλιά και να ξανα γίνουν οι καλύτεροι φίλοι.