Już jutro trzeba iść do tego więzienia. Znaczyy. Szkoły. Liceum dokładniej. Ale na wstępie powiem: mam 15 lat i jetem mega bladą blondynką o niebieskich oczach. Zawsze farbuje sobie włosy na wakacje i pomyślałam, że w tym roku będę mieć granatowy odcień na rok szkolny. Ale to później. Jest 22, pora aby się spakować. Na moim snapie zrobiłam juz serię "Back to School" i obejrzało juz to ponad 80k osób. Cieszę się. Ale do rzeczy. Wzięłam mój czarny plecak z Vansa i spakowałam te potrzebne rzeczy. Idę spać.
Nastpęny dzień:
Obudziłam się o 7:33, a że do szkoły mam 5 minut spokojnie się szykowałam. Mój makijaż polega zwykle na nałożeniu korektora i szminki lub coś.
Szybki całus dla rodziców i mogę iść.Idąc do mojej klasy spotkałam chłopaka, który wyglądał na dość smutnego. Postanowiłam z nim pogadać, przynajmniej będę mieć nowego znajomego. Nagle zobaczyłam, że chłopak płacze. Podeszłam powoli, aby go nie przestraszyć.
-Cześć, nie przeszkadzam? - spytalam.
-Ekhem.. - własnej otarł swoje łzy. -Nie, nie.
-Jestem Yuzu, a ty?
-Yuri, ale mówią mi Yurji.
-A coś się stało?
-Nic takiego... Do której chodzisz klasy?
-2c - odpowiedziałam szybko.
-2a. Mamy wspólnie wf i coś jeszcze.
-No to spoko. Okej, ja spadam na lekcje, hej!Odeszłam, ale jestem pewna że coś się stało. Zobaczyłam jakaś dziewczynę, wiec pobiegłam do niej i się o niego spytalam. Okazało się ze chodza razem do klasy.
-Aa, to ten gejj - odpowiedziała i odeszła i zaśmiała się z koleżankami.Płacze przez to, że ona się z niego nabija? A może nie tylko ona? Nie ważne, później z nim pogadam. Może się czegoś dowiem?
W sali przedstawiłam się wszystkim, a pani Beens posadziła mnie z Olivią - szczupłą brunetką. Jej twarz była cała w piegach co sprawiało ze była urocza. Chwila co ja mówię. Urocza? Nie. Zwykła dziewczyna.
-Heej - powiedziała Olivia. - Jak coś mów mi Oli.
-A mi mów Yuz. Ej Oli mam pytanie.
-Hmm?
-O co chodzi z tym całym Yurijm? Nie lubią go czy co? Słyszałam że jest homo czy coś.
-A taa. Tak jest homo, a osoba która go nie nawiedzi - Amanda, jego była dziewczyna gdy dowiedziała się, że był wykorzystywany przez innego chłopaka rozpowiedziala to całej szkole. A że on jest wrażliwy..
Pomyślałam że ta dziewczyna, którą spotkałam to Amanda.
- Okej, dzięki.A później już nic nie mówiłam tylko czekałam, aż wrócę do domu.
Dziękuję za głosy i proszę o komy ^^ co chcecie aby się wydarzyło?
CZYTASZ
~Yuri on Ice~ High School
ActionNa wstępie powiem. -Akcja rozgrywa się w czteroletnim liceum. -Yuri i Victor to nie para.