MorRuj

680 20 1
                                    

MorRuj

He. sen çok biliyon

Yav,he he kitaplarının yazarı.

Kitapların mizaj anlayışı komik olması bir yana karakterimizin adının ilginç olması bir yana.

Aslında böyle bir şey cesaret ister karaktere MorRuj adını vermek. Doğrusu nasıl desem yapılan espiriler hikayenin  tutma olasılığını arttırmış.

Bazıları bilinen espirileri kullanıyorsun dese bile.  Siz akıl edip sizde kullansaydınız böyle bir kanun yok yapılan espiri bidaha yapılamaz diye. (Atarlandı)

MorRuj'un kankisi İrem var bide oda baş karakter olmasada MorRuj kadar komik bir karekter.

Bu arada Melih Hocaya  bayılıyorum... Bana da lazım bitane bunlardan :)

Hikayenin gerçek yüzleri de var; bişey isterken anneye yavşama derecesi gibi

-Oha çok güzel oldun.

-Hatuna bak ya kimin annesi, taş taş (çok kullanırım)

-Anne zayıfladın mı ya sen? gibi .:)

Güzel kitap, iyi yazar, Forever okuyucular.... :)

Bölümler az sıklıkta gelsede  herkezin işi olma olasılığı yüksektir anlayışlı olalım....

*Böyle bir hikaye yazmak nerden esti?

-Word dosyasında uzun zamandır duruyordu. Köye gittiğimde, internet olmadığında ve canım çok sıkıldığında hikayeler yazar, Word'a kaydederdim. :) Bir nevi can sıkıntısı diyebiliriz.

*Wattpad'ı nerde

asıl keşfettin?

-Bir arkadaşım da burada hikaye yazıyor, annesiyle benim annem aynı iş yerinde çalışıyorlar. Bizim hakkımızda dedikodu yaparken adı çıkmış bir site :)

*Watpadda tanıdığın en iyi arkadaşın?

-Yok. Gelen mesajlar çok güzel ve çok fazla. Hepsine cevap veremiyorum fakat cevap verdiklerimlede mutlaka elle tutulur bir mesafe oluyor. :) O yüzden yok.

*Yav. he he nin devamı gelicek mi?

-Gelecek, mizah yazmak çok zor ister Ramazan ayı olsun, ister Denizli'de olayım bir takım engeller giriyor ve yazamıyorum ama gelecek inşallah :)

*Bu kadar tutucağını düşündün mü?

-Açıkcası düşündüm :))

*Okurlarından aldığın en güzel ve en kötü tepki?

-En kötüyü tepkiyi hatırlamıyorum, gerçekten hatırlamıyorum. :D Sanırım şeydi: "Espirileri çalıyorsun, kendin yazmıyorsun. Başka kitaplardan alıyorsun." gibisinden yorum gelmişti, bende durumu açıkladım fakat ardından okkalı bir küfür yedim :D O yüzden artık bende çok atarlıyım :) En güzel tepki diye bir şey yok... Hepsi birbirinden güzel :D Hepsi eşit derece... Hepsi iltifat ediyor ve "yb" yazıyor :D Yani genel olarak hepsi çok güzel :)

*Karakteri neden morruj adını verdin yani bir anlamı varmı

-Salaklığımdan :D Morruj diye bir ıd açtım hikayeyi kurcalarken adları Morruj yaptım, word dosyasında "Eslem" idi. :) Sanırım PuCCa'ya özendim :)

Herşey İçin Yazarımıza Teşekkürler...

Popüler YazarlarımızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin