Jseokseok: Hava bugün çok güzel, günaydın! İlk okul günüme böyle mutlu uyanmak çok güzel!
361 Beğeni 35 Yorum
Nmjoon: @seokj ile ben de mutlu uyandım, no problem bro!
@seokj: Beni kafama vurarak uyandırmasaydın ben de mutlu uyanacaktım.Jeon.kookie: @prk_jmn ile ben de mutlu uyandım.
@prk_jmn: En azından sen beni öperek uyandırdın. @nmjoon @seokj
@seokj: Görüyor musun sevgilisini öperek uyandıranları?! @nmjoon
@nmjoon: Tamam sevgilim, söz yarın sana güzel sürprizler yapacağım. @seokjLeehyemon: Üniversiteye hoş geldin! Aynı üniversitede okuyacağımız için memnunum.
Minsuga: Günaydın gün ışığım. Eğer üniversitede sana asılacaklarsa ben kara kaplan kesileceğim, ama sana bembeyaz bir kediciğim bebeğim.. :)
@jseokseok: BebeĞİM? KALBİM!!
@minsuga: AMAN TANRIM YORUMU SİLDİM SANIYORDUM!!!!!Queenshipper: @nmjoon ve @seokj için NamJin, @jeon.kookie ve @prk_jmn için JiKook, @jseokseok ve @minsuga için YoonSeok. NamJin ve JiKook çifti sevgili. YoonSeok çifti de sevgili olduklarını açıklasalar da mutlu olsak.
Dm
Minsuga: Yorumu sildim sanıyordum, özür dilerim..
Jseokseok: Kalbime inmesi dışında pek bir şeyim yok..
Minsuga: Sanırım ikimiz de birbirimizden etkileniyoruz..
Jseokseok: Jimin yüzünden öğrendin, evet..
Senden gerçekten hoşlanıyorum Yoongi.
İlk ders verdiğin gün ilgili tavırların beni etkiledi, çünkü uzun zamandır ilgiye muhtacım..
Annem ve babam ayrı, ve ikisiyle de görüşmüyorum.
Daha doğrusu onlar benimle görüşmek istemiyorlar.
Gay bir oğlu kabul edemediler..Minsuga: Ben..
Bu durumu biliyordum. Namjoon anlattı.
O yüzden sana ayrı ilgi gösterdim.
Ama bu, sana ilgi göstermemin tek nedeni değildi.
Namjoon beni, ilk kez senin fotoğrafına etiketlediğinde etkilendim senden.
Daha sonra olaylar birbirini takip etti.
Ve senden daha çok etkilenmeye başladım.
Seni gördüğümde kalbimdeki hızlanmayı göz ardı edemiyordum.Jseokseok: Ama sanırım biraz ağırdan almalıyız.
Namjoon bana anlattı ki...
Eskiden hoşlandığın çocuk seni, sırf onu yanağından öptün diye bırakmış..
Yani eğer korkuyorsan diye, bana tam olarak güvenmen adına ağırdan alabiliriz..Minsuga: Sen benimleyken hiçbir şeyden korkmuyorum Hobi.
Ağırdan almak istemiyorum.
Yıllar sonra birinden etkilendim.
Artık seni öpmek için beklemek istemiyorum.Jseokseok: Kafeteryada işini bitir ve odamıza gel sevgilim.
Minsuga: Aman Tanrım, bu kadar hızlı olmasını beklemiyordum.
Geliyorum SeokSeok~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
instagram¹ - sope
Fanfiction@minsuga: Jung mükemmel kutsal Hoseok ile ders çalışacaktık. Ama en son kendimizi dans ederken bulduk. @nmjoon Instagram serisi 1.kitap -Çiftler; ~Sope ~Jikook ~Namjin