Bună ! Înainte dea începe cu acest capitol îmi cer scuze pentru greşeli .
Trăsăturile pricipale
1 :Este foarte timid
2:Nui prea pasă dacă îl placi sau nu
3:Îl inervează persoanele cu două fețeEi bine acest prieten după numele capitolului este foarte tăcut cu persoanele neconoscute .
Şi săl deschizi e foarte greu .Săl faci să aibă încredere în tine e uşor .De obicei acesta este deschis la orce are simțul umorului şi nu se bagă unde nui fierbe oala .Decât să se certe cu tine mai bine te lasă să vorbeşti singur de nebun .Când nul interesează va inveta o scuză foarte bună săți închidă telefonu.
Acesta nuți va spune niciodată nu dacăi ceri ajutorul . Şi tot timpul vorbeste frumos .◇Defectele ◇
Renuță foarte uşo la o chestie .
Şi nu prea poate suporta persoanele lăudătoare şi proaste.Evită săşi spună puctul de vedere .◇El este special fincă ◇
El este special fincă nu poate sta mult supărat pe tine te va ierta .Nui pasă căl critici te va icnora. Nu renuță la prieteni pentru nimic în lume .Acesta nu te va lăsa baltă când ție lumea mai dragă .Ei bine am un prieten aşa defapt e fată da astai partea a două .Azi mam dus eu cu (şti ceva hai săi zicem.....Ăm..... Panda ) Panda în noraş .Eu 20 de lei iar Panda 10 lei .Mergem noi către stație şi pam văd ceva tare deochiat .
Şi eu iam făcut o poză .Ei bine după asta am plecat în stație .Am stat eu şi Panda acol vreo zece minute nimic autobuzul nu vinea .Sa inervat Panda şia zis să mergem pe jos .Am mers noi pe jos .Noi să ne mai întâlnim cu câteva persoane la Concordia .Mda mie mia tebuit prăjitură de la Angela .Merem noi acolo 5,99 lei o bucătă de prăjitură mică .
Fac eu către Panda .
Eu-Nu dau o avere pe o bucată de prăjitură!!!
Panda -Nici eu !
Plecăm noi la Teodoră .Vezi de treabă acolo era închis .Şi pănă la urmă merg eu cu Panda la Gigi covrigi să ne luăm un suc .Când să scot bani carma sa ocupat săi pierd .După ce iam coborât pe toți jos .Panda a venit cu ideea de ai căuta .Iam căutat dar în zadar .Panda a vrut să îi căutăm mai mult fincăi păsa de mn dar eu am zis să lăsăm .Sper să vă placă ideia mea şi dați şi voi acolo un vot un cometariu .Pe data vitoare