Hayat bazen bize küs olabilir ama vaz geçmek olmaz...
Bir kız vardı adı Beril şizofrendir ve hayata bağlı kalmaya çalışır tedavi görür fakat kız onlara o kadar alışmıştır ki onlardan ayrılmak istemez üç kişiliği vardır biri ona iyi yolu kötüler diğeri iyi yolu gösterir biride saftır herkese kanar ama bir o kadar da güçlüdür neyi ne zaman diyeceğini iyi bilir kız hayatına onlara göre karar vermiştir.İnsanlar ondan korkar gibi baksa da o onların korkacağı kadar kötü biri de değil belkide öyledir birkaç adamı boğarak ölüme götürmüştür fakat sonra kendine gelmiştir ve adamlardan özür dilemiştir adamlarda onun şizofren olduğunu öğrenince o kızdan özür dilemişler ve kız kendi kendine konuşmaya daha çok başlamış bu böyle deliliğe giderken kız dur demiş ve artık iyileşmeye karar vermiştir . Hastane randevularını sıklaştırmıştır.Kız on sekiz yaşında olmasına rağmen çok şey yaşamış ve çökmüştür toplamaya çalışıyordur artık içindekilerle konuşmamaya dikkat ederek normal yaşamak istiyordur.İnsanların ona korkarak değilde samimice ve içten gülümseyerek bakmalarını istiyor fakat bu haldeyken onların böyle yapmayacaklarını çok iyi biliyordur hatta iyileştikten sonra kendine ehliyet alacak ve hayatının geri kalanını yaşamaya bakmayı istiyor ve bir günde yapacağını biliyordur kim bilir o kadar ömrünün olacağını...