Vaken och naken

22 0 0
                                    

Musiken dunkar i hela huset.
Jag drog hit med mina vänner eftersom det äntligen var sommarlov.
Jag hänger i en soffa och pratar med en kille som heter Noah han är rätt sjyst.

Jag är inte som alla andra tjejer. Min bror råkar nämligen vara Kim baker, ja ni hörde rätt jag är lillasyster till den mest välkända ledaren till ett kriminellt gäng som kidnappar och mördar folk. Han må ha mig på sin radar hela tin för att skydda mig.

Noah petar till mig lätt på armen och sträckte ut sin hand till mig och jag följer med han uppför trappen.
Vi går in i ett rum han låser dörren efter sig och går sakta fram till mig och putar ner mig i       sängen och han lägger sig över mig, vi börjar kyssas.

**Nästa dag**

Jag vaknar upp i ett främmande rum,
Jag vänder mig om och ser Noah ligga på andra sidan sängen.
Jag reser mig sakta upp ur sängen och klär på mig mina kläder snabbt.

Min telefon är ur laddad så kan inte få tag på nån.
Känner att jag mår och mer illa för varje steg jag tar men det är bara ett kvarter kvar så är jag hemma igen så jag försöker hålla mig ifrån att spy. Jag lär nog mötas att min arga bror hemma i huset och hela hans gäng. Hade lovar Kim att ringa när jag ville hem så han lär ge mig lagomt med skäll när jag kommer hem.

Precis när jag ska ta tag i handtaget öppnar Samuel ytterdörren och jag tränger mig förbi och springer in på toaletten och smäller igen dörren och lutar mig över och spyr ett tag.
När jag öppnar dörren så står Kim utanför och tittar på mig.

"Du sa till mig att du skulle komma hem du skulle ringa mig när du skulle bli hämtad", säger Kim surt
"Snälla ta det lugnt jag är hemma nu" säger jag irriterad
"Du skulle ha varit hemma igår"

Jag kommer ut till köket där står våran härliga husmor där och håller på att göra lunch.
Om man ska vara helt seriös så är hon den ända som är normal i detta hus. Till och med jag gör vissa uppdrag med detta gäng.

"Åå hej gumman"
"Hej Mary"
"Här har du vatten och huvudvärkstablett"
"Tack det är väl behövligt nu"

Vi sitter i tystnad och äter lunchen.
Jag tror inte att det har varit så här tyst sen Jack dog.

Jag tackar för lunchen och går upp till mitt rum för att byta kläder.
Det får bli ett par shorts och en grå t-shirt till det får det bli ett par vanliga vita sneakers.

Det knakar på min dörren.
Innan jag hinner öppna så rycks dörren upp och Kim kommer in med ett allvarligt ansiktsuttryck som vanligt.
Kim slår sig ner på min säng och klappa på madrassen som menas med att jag ska sätta mig.

"Vad vill du Kim", säger jag
" Jag är inte glad du måste tänka på vem du är"
" och sen jag försöker vara en normal sjutton åring"

Han går ut från mitt rum men innan han går ut
vänder han sig försiktigt på sig och kollar på mig, han vänder snabbt bort blicken när han möter min och forsätter ut.

Han är min favorit här i huset...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 02 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Kidnappad av Mr TWhere stories live. Discover now