De aceea îi iubim

849 91 19
                                    

Nu v-aţi întrebat niciodată de ce iubim specimenele alea, care atunci când eram fetiţe mici, ne speriau cu lucruri scârboase, iar noi îi alergam, spunâdu-le că îi pupăm? Şi ei chiar fugeau de mâncau pământul, pentru că doar mamele şi bunicile (ele nu erau fete) aveau voie să îi pupe? De ce îi iubim, daca suntem doar adolescenţi acum şi oricum nu o să ne mărităm cu ei şi o să ne rănească la un moment dat?

Pentru că sunt speciali (atât în sensul rău, cât şi în sensul bun).

Pentru că sunt mai mici decât copacii şi mai înalţi decât bordurile.

Pentru că îşi dau tricourile jos, pe terenul de sport, deşi nu au abdomenul format şi nici braţele puternice.

Pentru că afişează un zâmbet de învingători chiar şi atunci când pierd.

Pentru că sunt nişte lei fioroşi în societate şi nişte mâţe alintate în braţele noastre.

Pentru că au hormonii incendiaţi şi văd numai picioare, funduri şi buze, dar se îndrăgostesc de o tipă nu atât de dotată.

Pentru că râgâie, şi râd cu lacrimi de noi dacă râgâim.

Pentru că nu bârfesc cu răutate.

Pentru că nu plâng de faţă cu noi.

Pentru că după ora de sport miros ca nişte porci, şi nu le pasă.

Pentru că nu au mai mult de un dulap de haine.

Pentru că ei nu citesc cărţi siropoase.

Pentru că ei nu plâng la Titanic (sau cel puţin nu ne-au zis nouă).

Pentru că sunt mai buni la mate. 

Pentru că râd de noi când salivăm după un tip.

Pentru că mănâncă un meniu Big-Mc EXTRA, fără resentimente.

Pentru că ne aduc trandafiri.

Pentru că nu poartă sutien.

Pentru că dacă sunt răniti de o tipă, suferă o seară, iar a doua zi fac pe durii.

Pentru că au o gaşcă şi nu se cearta (iar când o fac, se înjură, se bat şi apoi merg la bere).

Pentru că nu vorbesc cinci ore la telefon cu prietenul cel mai bun să-i povestească doar ce buze superbe are colega de bancă.

Pentru că în braţele lor te simţi în siguranţă.

Pentru că trec pe lângă tine, pe holul liceului şi li se rupe inima când te văd cu altul.

Pentru căn e sunt prieteni, oricând, oriunde, deşi ne plac pe ascuns.

Pentru că ne zâmbesc pervers.

Pentru că sunt nişte proşti dansatori, dar combină superb mişcările.

Pentru că ne iubesc, cu bune, cu rele, cu fiţe şi cu crize.

De aceea îi iubimUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum