Capitolul 4 Prima transformare partea 2

22 0 0
                                    

Rămân câteva momente șocată de transformarea sa însă simțeam că avea ceva special. 

 - Cânți foarte frumos, îi zic privind-o cum stătea în palma mea,mă gândeam că nu mai sunt singura ciudată iar asta mă făcea să mă simt oarecum mai bine și totodată să mă întreb câte alte persoane ar mai putea fi cu adn modificat, am putea schimba lumea cumva cu faptul că suntem diferite? O groază de astfel de întrebări îmi apăreau în minte,privind-o pe Miranda cum zboară de ici colo, mă făcea să zâmbesc,avea o energie pozitivă, în acel moment arăta ca un mic stăpân al văzduhului iar vocea sa părea făcută să calmeze orice furtună.Îi întind din nou mâna și se așează în palma mea. 

-Ești așa drăguță, îi zic atingându- i ușor corpul cu degetele, avea pene fine și colorate, eram așa calmă și entuziasmată când o priveam că incepuseră să îmi apară urechiușe de pisică. 

o vad privindu-mi curioasa ureciusele de pisica.  

-Deci esti neko? Cum ai capatat puterile si te poti transforma total in pisica? Ma intreba Miranda 

-Da ma pot transforma total daca vreau.   Nu stiu exact, nu imi mai amintsc. Eram prea mica cand am descoperit ca am puterile. Poate ca m-am nascut cu ele sau poate ca a fost vre-un accident cand eram mica. Ii spun eu. 



ADN MaleabilUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum