İKİZ KARDEŞLERİMİZLE İLK GÜN

108 10 1
                                    


KUZEYDEN____

Bu Sabah ikiz kardeşimin horlamasıyla ve uykusunda bana vurmasıyla uyanmıştım.Onu çok seviyodum ama Sabahları ise beni çok sinir ediyordu. hemen yatağımdan kalkıp merdivenden aşağıya indim Hazal ve Hazel in odasına doğru gitim ve şiddetli bi şekilde çığlık sesi duydum kapıyı açtımda Hazel çıldırmış gibi ağlıyordu ama Hazal hala uyuyordu hemen Hazel 'i kucama alır almaz Hazal da çıldırmış gibi alamaya başladı. hemen Hazeli yatağına koyup Güneyi uyandırmaya  gitim. o hala uyuyordu hemen onun yüzüne yastık atarak uyandırdım yastığı atmamla yatağından aşağıya düştü ve kafasını kaldırıp bana baktı.

Güney: Ne var oğlum? Bii insan böylemi uyandırılır malmısın ?

Kuzey:Yaa nasıl uyandırıyım sen uyurken insanlıktan çıkıyosun çocuklar çıldırmış gibi ağlıyo.

Güney: Ne konuşuyoz o zaman oğlum söylesene önceden

Odaya doğru koşarken Güney yere yapıştı.Sonra sanki hiç düşmemiş gibi koşmaya devam eti. Ve kapıyı açtığımızda ikizler oyuncaklarıyla oynuyorladı.

Güney:Hani ağlıyorlardı normal bi şekilde oyun oynuyolar.

Kuzey: Valla ağlıyolardı sana yalan boğrcumu var oğlum.

Güney: hadi gel kavaltı hazırlayalım ben çok acıktım.

Kuzey:tamam hazırlıyalım

Kahvaltı Hazırlamak için mutfağa gitik. Annem ve babam kavalaltıyı hazırlıyıp gitmişlerdi.

Kuzey: Güney sen ikizlerin yemeyini hazırla ben onları getircem

Güney:Tamam

Hızlıca odaya gitim. Bebekler kıkır kıkır gülüyolardı.Meyerse Hazel 'in oyuncaktan çıkan sese gülüyorlarmış. hemen ikizleri kucaklıyıp mutfaktaki bebek koltuğuna oturttum ve Güneye doğru baktım Güneyin suratında bebek püresi ve birazcıkta süt bulaşmıştı

Kuzey: Napıyon Allah aşkına sen

Güney: Görmüyomu mama yapıyom

Kuzey: Öyle mi yapılır salak

Güney: Ya Nasıl yapılır?

Kuzey: Çekil göstereyim Annem dün göstermişti bana.

Güney: Salak o zaman öyle desene ne uraştırıyon beni 2 saatir.

Sonunda ikizlerin mamasını yapıp karnını doyurmuştuk
bu çok zor oldu ama başardık sonra pis pis kokular gelmeye başladı ve Güneyle birbirimize bakıp"KIRMIZI ALARM!!!"diye bağırdık.

Güney: Ben karışmam

Kuzey: Alla alllah mamayı ben yaptım sıra sende

Güney:Haayırrr

Kuzey: Evett...

İki bez ve ıslak mendil getirip salondan ayrıldım

Odama gidip uzandım ve telefonum çaldı.Annem arıyo

"Efendim Anne"

"Naber Oğlum"

"İyi anne"

"Naptınız Oğlum bebekler ağladımı ??"

"Hayır Anne mama yediler Güney şimdi altlarını alıyo"

"Valla mı hayret Nasıl oldu oldu"

"Mamalarını ben yaptım altlarında o alcaktı"

"Tamam Annecim ben 4 te gelcem bişiy olunca arayın şimdi duruşmam var "

"bayy anne"

"bayy oğlum"

#İKİZLERİN DRAMI#Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin