Dracon nk:
Tuijotin yhä marmoriportaikkoon, vaikka Granger oli jo kauan sitten poistunut sieltä.
Hetki.. Mitä helvettiä? Olin käynyt kuraverisen kimppuun ehkä hieman laimeammin kuin yleensä, mutta mitä oikein tein sen jälkeen? Melkein kuin olisin pyytänyt anteeksi. Melkein pyysinkin. Mutta miksi? Kuin jokin uusi tunne olisi hulmahtanut ylitseni. Mietin hetken ja lopulta hätkähdin hieman kun tajusin mikä. Olen vähällä tuntea jotakin sitä opettajien lellikkiä kohtaan. Jotenkin, minua alkoi hieman säälittämään se millaiseen tilanteeseen olin hänet ajanut. Ei. Kielsin itseltäni tuollaiset tunteet jyrkästi.
Olin tuntenut saman vain kerran aikaisemmin Pansya kohtaan. Mutta siitä on jo kauan aikaa. Pansysta on tullut itseään tyrkyttävä esittäjä. Onhan hän ihan kaunis, mutta siihen se sitten jääkin.
Kieltäydyin ajattelemasta Hermionea, hetkinen, kutsuinko häntä juuri etunimellä? Argh! No kuitenkin kieltäydyn ajattelemasta sitä kuraveristä. Se ei ole oikein.
Hermionen nk:
Olin käpertynyt sänkyni pohjalle. Lavender ja Parvati olivat lähteneet kammarista jo ennen kuin saavuin sinne. Saatoin siis ihan vapaasti purkaa tunteitani. Heiluttelin taikasauvaani ja piirsin kattoon ison Malfoyn kuvajaisen ja sitten räjäytin hänet palasiksi. Se tuntui hyvältä. Mutta sisimmässäni hyvin, hyvin pieni osa minusta vastusti sitä mitä juuri tein. Huomasin sen kyllä, mutta en sisäistänyt asiaa kummemmin vain ajattelin vain, että se johtuu taian raakamaisuudesta. Olinhan muuten kiltti tyttö.
Laitoin taikasauvani pois ja päätin keskittyä henkiseen tunteiden purkamiseen pääni sisässä. Mietin, miksi Malfoy oli kääntynyt oven suussa..? Näytti hetken kuin hän olisi pyytänyt anteeksi. Ajatuskin tuntui naurettavalta. Malfoyt eivät pyytele anteeksi tekosiaan.
Kosketin kaulaani, mutta sitä ei enää jomottanut. Yleensä jos Malfoy on kosketuksissa minuun, hän tekee jotakin noh... pitkäaikaisempaa. Kuten esimerkiksi:
Edellis vuonna hän kamppasi minut portaissa ja kaaduin iljettävästi niin, että nilkkani meni ympäri. Se oli kipeä monta päivää, mutta jostain syystä en pitänyt tarpeellisena mennä matami Pomfreyn luo.
Toisena lukuvuotena hän tönäisi minut luudanvarreltani lentotunnilla opettajan silmän välttäessä. Tipuin käteni päälle, enkä pystynyt pitämään sulkakynää kädessäni seuraavaan viikkoon. Se oli kamalaa, en saanut tehtyä läksyjä!Aioin kumminkin toteuttaa alkuperäisen suunnitelmani, aloittaa jokin hyvä kirja. Menin matka-arkulleni ja kaivoin sieltä esiin kirjan nimeltä Kielletty Rakkaus. Se oli lahja äidiltä. Kömmin kirja mukanani uudestaan sänkyyn ja käänsin ensimmäisen sivun.
Dracon nk:
Istuin Luihuisten oleskeluhuoneessa. Siellä ei ollut ketään, mutta jo pian makuukammareiden portaikoista saapui Blaise, Pansy ja muutama muu Luihuinen. Pansy tuli luokseni ja kysyi:
"Mitä teet tähän aikaan hereillä Draco? Blaise kertoi, että punkkasi on ollut tyhjä jo yli tunnin."
Katsoin Blaisea äkäisesti ja tämä käänsi katseensa.
"Olen aamuvirkku, etkö sitä tiennyt?"
Kysyin mahdollisimman uskottavasti.En tiedä itsekään mitä pahaa oli siinä, että olin herännyt niin aikaisin. Luihuisessa on tapana epäillä jos joku poikkeaa normaalista rutiinista pienelläkin rikkeellä. Nähtävästi myös minua on oikeus epäillä. Päätin ettei tämä saa toistua ja aion antaa Blaisen kuulla kunniansa. Kukaan ei kylläkään pystynyt todistamaan että olin käynyt tähtitornissa. Tuskin kukaan oli minua nähnyt.
Sinä päivänä aloin kerätä lisää luottamusta muilta Luihuisilta. Osallistuin jutusteluihin aina jos jokin epämiellyttävä henkilö mainittiin ja sain osakseni hyväksyviä katseita kun olin haukkunut heitä tarpeeksi. Korostin Luihuisen tupaan kuulumisen hyviä puolia ja iltaan mennessä kaikki olivat lämmenneet minulle, kuten joka vuosi.
Annoin Pansyn vietellä minua hetken illansuussa, mutta en kestänyt häntä vaan lähdin pian nukkumaan. Illalla mieleeni tupsahti taas Granger. Havahduin ajattelemasta sitä että hän saattaa olla ihan kaunis. Ei. En saa. Kuraverinen. Hän on vain kuraverinen eikä mitään muuta.
----------------------------------------------
Joo hieman lisäystä vaikka ei oo ku pari lukijaa ollu. Sinänsä ei mikään ihme koska aika uus käyttäjä ja muuta. Mut kuten sanoin, aion kirjottaa vaikka ei lukijoita tuliskaan. 😄
YOU ARE READING
Dramione/Kielletty rakkaus
RomanceKielletty rakkaus kahden erilaisen ihmisen välillä. Mitä tapahtuu kun tunteet ottavat vallan? Mitä tapahtuu kun ystävät alkavat epäillä? Entä jos joku saa jotakin selville? Voiko toiseen luottaa? Rakkaus ei kaihda keinoja, vai kuinka?