5 descoperirea 😣

44 0 0
                                    

După noaptea aia mă trezesc la 6 ling Andrei mă întrebam ce fac eu lîngă el ? Mă duc la mine in pat... trec 2 ore eu ma duc jos să pregătesc micul dejun pentru mine și fratele meu el se trezește după ceva timp vine în bucătărie
"Eu -Neața
El -Neața
- Cum te simți?
- Bine tu ?
- ok, ce so întîmplat aseară? Ca nu imi aduc aminte !
- nici eu ".
( Ba da eu mi-am dat seama ca sa întîmplat ce va dar el nu vrea sa spuna ) M-am decis să nu mă mai gîndesc la asta și să trec peste dar nu puteam. Mai aveam 1 zi fără părinți. I-am zis lu fratele meu să se ducă pînă la magazin sa ea ceva de mîncat pentru prînz. El a plecat eu m-am dus sus în cameră noastră sa caute indicii. ( detectivul de mine ) Am tot cautat și am găsit niște haine ... niște caiete, un prezervativ folosit 😣 iar într-o cutie era un jurnal . L-am scos din cutie și m-am decis să îl citesc. Imi tot puneam întrebări " de ce un jurnal? De ce un prezervativ folosit? Ce am facut aseara ?" Am pus prezervativul pe birou sa vina fratele și să îl vadă și să vb despre ... În acel timp am deschis jurnalul ...
" Dragă jurnal azi este 23 mai 2018 nu știu cum să îți zic ... Imi place de fratele meu dar mie frică să îi zic și felul cum va reacționa.
Dacă jurnal azi este 10 iunie m-am decis să îi zic lu fratele meu ce sunt dar nu îi voi zice de sentimente. " După l-am pus la loc și l-am așteptat pe pat. După 10 minute ajunge acasă, intra in cameră cu o pizza, sucuri și 2 pachete de cipsuri.
" el - ce e cu tine ? Dc esti supărat?
Eu- aș vrea o explicație pentru asta ? " arătînd cu degetul spre prezervativ.
"El - păi aseară am băut ambii mult apoi ne-am distrat la maxim in pat , stai liniștit nu era prea mare , nu tea durut.
Eu- frate esti nebun !!
- da sunt după tine ❤❤
- asa de tare iti place de mine ??
- da ma faci sa mor
- mai vedem noi " ...

Va continua 😁

Fratele meu geamăn imaginar Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum