Понеделник е, алармата ми за училище се включи, но както винаги, аз пак спя дълбоко без да я чуя. Добре, че е майка ми да ме събуди. Ставам и разбирам, че имам около 20 минути да се оправя и да тръгна за първият час.
~След 15 мин~
Срещам пред входа на училището си моите най-добри приятелки - Юи и Ари.
Юи е малко по-срамежлива, с висок успех в училище, но е готина. Тя има изтънчен вкус към модата и обожава да гримира. Мечтае един ден да стане професионален гримьор, а аз съм убедена, че тя ще го постигне, не се и съмнявам!
Ари е по-буйна и с голямо чувство за хумор, предпочита спорта пред ученето, но с Юи знаем, че е много емоционална и не би искала никой да ознае за това. Тя е от този тип, който винаги би ти дал съвет и ако някоя, Юи или аз, заплаче, тя ще плаче с нас. За това, аз наистина имам голям респект към нея!
Ари: - Охо кой закъснява!? Госпожице Президен ама бива ли такова отношение значи ? - казва тя шеговито.
Аз: - Ох, здравейте момичета ! - въздишещо, поздравявайки момичетата.
Юи: Ари, остави я да си поеме въздух !
Здравей и на теб, Т/И! - усмихнато, както винаги, ме поздрави.Аз: - Ари, знаеш, че мразя да ме наричаш така! Отново стоях късно на работа и не можах да се наспя...
Юи: - Ама ти нали работеше срядата и четвъртъка само?
Аз: - Да, но сега ме назначиха само събота и и неделя. Няма как, пък само така ще успея да събера повечко пари.
*Уточнение: Т/И е не добре финансово. Работи, за да помогне на майка си със семейните разходи. Т/И има 3 години разлика с по-малката си сестра на име Чизу. Баща им ги изоставя, когато Чизу е още бебе.*
Ари: - Т/И, знаеш, че винаги можем да ти помогнем ! - отговаря загрижено.
Юи: - Да.., за какво са приятелите! Ние сме с теб !
Аз: - Много ви благодаря, момичета, но това засяга само мен! Знаете, че всичко върша сама, поне това малко достойнство нека да остане с мен!
Ари: - Но все пак...
Аз: - Момичета, хайде да влизаме,че ще закъснеем за часа! - отговарям аз, прекъсвайки Ари нарочно за да спрем с тази тема.
Тръгваме трите за първия час, но Юи забеляза някого и се спря.
Юи: - Момичета! Това не е ли Taehyung от "А" клас?
Ари: - Да, той е!
Боже, наистима е готин, както казват другите момичета!Аз: - Това е поредният плейбой, който разплаква всяко момиче.. Всеки път, когато съм дежурна в коридорите, го виждам с разплакано момиче!
Юи: - Не ми се вярва да е плейбой! Та той има най-високият успех по всички предмети!
Ари: - Невъзможно! Не си ли ти тази с най-високите успехи в даскало?
А аз гледам учудено, невярвайки, че той може да е най-умният в училище!
Юи: - За жалост не.. В класацията, когато обяват най-престижните успехи на учениците, той е на първо място, докато аз съм на второ. Имаме само няколко точки разлика!
Аз: - Моля?! Невъзможно!
Юи: - Вярно е! Ще ти покажа след часа, че е време да тръгваме!
Звънецът удари за час. Всички влязохме на време! По някаква случайност учителите са имали кратко събрание преди часовете.
YOU ARE READING
《 "I will always be by your side" 》
RomanceTaehyung x reader Т/И (твоето име) Участват: Taehyung (from BTS), Т/И, Ари, Юи, Heejun (from KNK), Jungkook (from BTS), Jimin (from BTS) and others.. Благодаря на всички, които четат и гласуват за историята ми! Обичам ви ужасно много ! ♡♡♡ #1 - best...