Strandwandeling❤

10 1 0
                                    

De zon bereikte de top van de hemel. De meisjes hadden goed door geslapen. Vandaag gaan ze niet veel doen. Eerst gingen ze ontbijten. Lotte zag Dries en Sam aan een tafel zitten maar ze wou er niet bij gaan zitten. Na het ontbijt gingen ze in de kamer hun bikini aantrekken. Ze vertrokken naar het strand. Op het strand zagen ze Dries en Sam liggen. In hun gespierde lichamen lagen ze op hun handdoeken. Lana stelde voor om te gaan beachvolleyballen. Er stond een groot net op het strand. Het waren Lotte en Sam tegen Dries en Lana. Lotte had spijt van gisteren zij vindt Dries ook leuk. Ze hadden nog een leuke dag. Rond de middag gingen ze een snackbar binnen. Ze aten wat en daarna vertrokken ze weer naar het strand. Ze stormde de zee in. Lotte had de vakantie zich anders voorgesteld. Aan de éne kant vindt ze het super leuk maar aan de andere kant heeft ze de liefde van haar leven laten vallen. Maar ze weet ook dat ze nu niet met hangende pootjes bij hem kan gaan. Ze moet het wat laten bezinken.
De avond...
Lotte en Lana gingen het die avond rustig aandoen. Gewoon eten maken en netflixen. Een avond zonder Dries en Sam zou Lotte goed doen. Ze heeft een grote fout begaan. Die nacht kan ze niet slapen. Ze ligt de hele tijd te woelen. Ze moet met Dries gaan praten. Zo kan het niet verder. Ze sluipt uit bed en stapt stilletjes naar de kamer van Dries en Sam. Ze klopt aan en Dries komt opendoen. Dries staat er versteld van. Opeens staat Lotte voor zijn deur. Lotte neemt zijn hand en trekt hem mee naar buiten. Ze nemen de lift naar de eerste verdieping. Lotte neemt hem mee naar het strand. Daar vertelde ze wat ze voor hem voelt. Ze heeft een grote vergissing begaan. Ze weet dat ze nu niet in één twee drie samen kunnen zijn. Dat is tenslotte haar eigen fout. Dries legt uit dat hij te snel is geweest. Hij vraagt of ze het een kans wil geven. Lotte is zo blij dat ze in zijn armen springt en hem kust. Ze maken nog een lange strandwandeling. Zo eindigt de week. Ze hebben nog drie toffe dagen. Als ze terug thuis zijn. Verloopt alles zoals gewoonlijk. Lotte en Dries zijn nu al 1 jaar samen. Ze zijn zelfs een huisje aan het zoeken.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 19, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Just Wedding❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu