Ths is akward, really really akward. Toată situația era o nebunie totală. Dacă până acum 2 minute puteai observa oamenii care se delectează cu un mic-de-jun alături de prieteni și având discuți tipice, acum totul a luat o întorsătură de 180 grade. Nici măcar bâzâitul unei muște nu se putea auzi, toată lumea încetase să mai facă orice altă activitate și se holba curioasă la un viitor scandal ce urma să pornească în următoarele secunde. Mi-am întors pirvirea de la tipul care încerca să ne omoare cu privirea spre chelneriță. Din cauza umilinței și a frici și de ceea ce urma să se întâmple i se formaseră niște lacrimi în ochi. Am oftat, încercând să uit de toată supărarea îndreptată spre ea. Realizasem și eu că aceasta fusese prima ei zi de lucru, era normal să ai asemenea emoți cu toate că dacă ești chiar așa de neîndemânatic nu ar trebui să îți iei un job care necesită precizie și rapiditate. Am întins mâna spre ea pentru a încerca să o opresc din tremurat. Însă nu a ajuns să o atingă, deoarece orice urmă de lumină din ochii mei fusese acoperită de ceva. Am smucit materialul de pe fața mea și am putut observa că era sacoul pe care îl purta tipul cu privirea ucigătoare.
─What's your problem dude? am spus cu iritare în ton.
─Ai grijă să fie spălată cum trebuie, zise el fără pic de nepăsare față de săraca fată care cel mai probabil avea un atac de panică.
That left me spechless.
─Poftim? am exclamat încercând să-mi ameliorez enervarea din ton.
─Haină, masină de spălat, curată, creierul tău funcționează mai greu sau de ce nu ai înțeles de prima dată.
Double shoot.
─Oh, și tu, împiedicat-o, ține minte ziua asta pentru că o să fie ultima zi în care o să ai un loc de muncă, spuse el scuipând venin.
Sunt într-un univers paralel? Așa ar trebui să vorbească și să se comporte un idol? Adică serios, ceea ce am în fața mea e chiar rușinosul, dragălașul, bun la suflet, talentat, Jeon Jungkook? Sunteți siguri că nu e ceva geamăn malefic, pentru că tipul ăsta nu seamănă cu nimic ce am văzut televizat.
─Hei! Ai grijă cu limbajul, nu cred că ai dreptul să îi vorbești așa chiar dacă a vărsat din greșeală șampanie pe prețioasa ta cârpă.
CITEȘTI
Try to live a little | Jungkook
Fanfiction"─Încearcă să trăiești un pic, nu sta toată viața ca o fosilă! îmi zise ea încercând să mă motiveze. Însă nici jumătate din poveste nu o știa. Având în vedere că toate lucruriile posibile și imposibile s-au petrecut cu o seară în urmă. Amintindu-mi...