milena jak na codzień oglądała filmy na youtube gdy natrafiła na jutubera który śpiewał. spodobało jej sie to i to bardzo. dodała sie wiec do jego grupki: nazwijmy ją ciastkolowwki. zaczęlo sie niewinnie, milena szukała miłości dla swojego przyjaciela, wiec wypromowała go jako przystojnego maczo (tak naprawde był grubą kluską i nikt go nie kochał). jako pierwsza zgłosila sie wiktoria. dziewczyna była młoda i piękna jak nasz pan z muzyki, ale kryła w sobie nieokrzesane pokłady miłości do osob których nawet nie znała.
mineło kilka dni.
jak sie okazało, przyjaciel mileny, który mia na imie kasztan, odrzucił miłośc wiktorii. dziewczyna była załamana, pisala mu cały czas że cierpi, lecz serce kasztana pozostawało niedostępne i twarde jak drzewo. dziewczyna była załamana. zwróciła się więc o pomoc do samej wielebnej mileny, która zaczęła ją pocieszać. po dniu namiętnego pisania mmilena zadecydowała sie poznać wiktorię ze swoją drugą przyjaciółką, epilepsją-chan. jej potencjalna kochanka była pół koniem pół człowiekiem i miała padaczke. lecz nie, wiktoria nie chciała nkogo innego niż milenę. to jej oddała swoje serce i to ją pokochała. milena była zagubiona. jej serce należało do kogoś innego. postanowiła poprosić epilepsje-chan o pomoc.
-ale jak mam pomóc X D.- zapytała epilepska-czan
-KOCHAJ JĄ
-oki to pa.
"bo milena miała jej dość w sensie tej wiktorii miała dość i zadzwoniła do mnie i sie wyżalała i ja jej powiedziałam w sensie milenie żeby napisała wiktorii żeby ona napisała do mnie bo miałyśmy pisać o milenie a milena napisała jej chore rzeczy i ja musiałam z teego wybrnąć i zwaliłam wszystko na milene a milena potem zwaliła to na mnie więc ją zablokowałyśmy." ~ RELACJA POSZKODOWANEJ EPILEPSJI CHAN
milena zrozumiała jednak swój błąd i zakochała sie w wiktorii. lecz wiktoria zamówiła pizza a w gratisie dostała seryjnego morderce. okazało sie, że był to kasztan, więc wiktoria i milena zaczęły ze sobą chodzić, a kasztan siedzia w kącie i wpierdzielał tą pizze to zamówiła wiktoria.
epilepsja czan zaś cały czas grała w mysypy, stalkując szczęśliwą pare i kasztana w kącie. chciała się zemścić.
następnego dnia kasztan przyszedl do domu epilepsji i tam zaczeli pisac fanfik o milenie i wiktori ktora ma bekowe mjusikli i potem poszli do biedry.
nastęnego dnia już nie bedzie bo przejechał ich rower w drodze na stacje benzynową/
NASTEPNEGO DNA JUŻ NIE MA BO KOŃCZYMY ELO.
loffki, epilepsja czan i kasztan kun.
YOU ARE READING
MIKTORIA FANFIK
PoetryOpowiesc o naszej przyjaciolce milenie i jakiejs dziewczynie co po 2 dniach se w niej zakochala. zapraszamy do czytania nejlepszej histori miłosnej tej dekady!